Choď učiť aj nakazených!

12. decembra 2020, malinova, Nezaradené

„Malina tá Malinová nech si dá rúško a neunavuje. Počty stúpajú ,lebo sa oteplilo. Vydrž ozimí sa a počty klesnú.Malinová daj si citronový čaj a choď učiť hoci aj nakazených ,nič sa nestane. Žiadný referát o nakazenom s tragickým koncom .Chípôčka ťa nezabije dobre sa každý deň manuálne spoť a budeš fungovať..“

https://debata.pravda.sk/debata/blog-malinova-2516-2020-12-10-vyjadrujem-podporu-tejto-vlade/reakcia/8142433/

 

 

Tento komentár veľmi dobre vystihuje, čo si tu na Pravde a v baštách Smeru a ĽSNS ľudia myslia po pôsobení konšpiračných stránok, ktoré opozícia podporuje v šírení konšpirácií kvôli využívaniu konšpirácií na ich politický boj.

Myslia si, že nákazu si nemáme všímať a ignorovať ju a preto nenosia rúška a preto nedodržiavajú žiadne bezpečnostné opatrenia.

 

Ich navrhovaným riešením je ignorovať nákazu, čiže, ako sa aj doslova v komentári píše, učitelia majú učiť aj nakazených žiakov a nemajú byť v karanténe a veľmi pravdepodobne si myslia, že rovnako by mali postupovať lekári – nenosiť rúška ako populárny lekár tu, Lipták, ktorý píše proti noseniu rúšok a majú bez ochrany ošetrovať aj nakazených pacientov.

 

Tak si poďme rozobrať takéto IQ, že aj lekári, aj zdravotníci majú nákazu koronavírusom ignorovať:

 

1. V prípade, že sa nakazí žiak alebo ide do karantény s rodičom.

 

Tu je názor, že taký žiak má zostať v škole a učitelia nemajú čo vymýšľať, ale učiť normálne aj také deti.

 

To si predstavujete, že má učiteľ zavolať rodičom a povedať im, aby nakazené dieťa dali do školy?

Keby malo to dieťa chrípku, má učiteľ zavolať rodičom, aby nakazené dieťa dali do školy, lebo on ho chce normálne učiť?

Aj pri chrípke, chrípočke to rodičia riešia tak, že dieťa do školy nedajú a oznámia, že je choré. Má im učiteľ povedať – „Ale aj tak ho dajte do školy!“

Rodičia napríklad oznamujú, že dieťa kašlalo, malo teplotu a potom sa od detí nakazili, jednoducho oznámia, že majú choré dieťa a môžu si ho kedykoľvek nechať doma!

 

2. V prípade, že sa nakazí učiteľ.

 

Tu je názor, že učiteľ si má dať čaj a zostať učiť, lebo veď má len chrípočku.

 

Ale aj s chrípočkou môže učiteľ zostať doma a aj iní obyvatelia Slovenska môžu aj s chrípočkou zostať liečiť sa doma a nemusia chodiť chorí do práce. Prečo by učitelia mali chodiť chorí do práce, lebo podľa vás pandémia neexistuje a je vymyslená?

Učitelia hovoria, že to vôbec nebola len chrípočka, že kašlú, všetko ich bolí, stále spali atď. Majú chodiť s kašľom, bolesťami do práce, kde si nemôžu pospať a ani vyležať to?

 

3. V prípade, že sa nakazí lekár.

 

Tu je názor, že lekár si má dať čaj a zostať pracovať a nemá nosiť ani rúško, ani ochranné obleky a má riadne liečiť. Čo na tom, že kašle, že má bolesti alebo si potrebuje pospať, má zostať liečiť a nemá šaškovať so škodlivou ochranou, lebo sa mu bude zle dýchať. 

 

Absolútne si tu ľudia nie sú schopní uvedomiť, že keď sa zostane doma lekár liečiť, tak miesto neho musí slúžiť iný lekár. Myslia si, že vždy sa nájdu ďalší a ďalší lekári a zdravotné sestry a preto vlastne nevadí, keď sa nakazia, teda, keby zomreli, lebo už by aj tak zomreli. A keď nezomreli, majú liečiť aj nakazení.

Inak, ja sa svojej lekárke neviem dovolať už od začiatku koronakrízy. Potrebovala by som predpísať jeden liek, ale vždy má buď obsadené alebo je tam oznam, že hlasová odkazová schránka je plná. Tak si zakaždým kupujem len drahú náhradu za ten liek. Keby som sa nakazila aj ja, tak ja nemám lekára a nemal by ma ani kto vypísať, lebo vždy je plná odkazová schránka. Asi by som musela len osobne ísť nahlásiť, že som nakazená. Ale možno by som sa niekde inde aj dovolala.

Ale viem si predstaviť, že keď bude ešte viac prípadov, nedovoláte sa nikde a môžete aj zomrieť doma.

 

Myslím si, že tu by mali ľudia pochopiť takúto vec:

 

1. Keď ochorie pracovník, ide na PN.

Ja viem, že je to tu ťažko pochopiteľné, ale ide na PN a nezostáva s čajíčkom v práci aj keby ste si to želali.

 

2. Keď ide pracovník na PN, tak tá jeho trieda nezmizne a preto sa v nej musí zastupovať. Čiže sú potrební ďalší pracovníci, čo ho budú zastupovať.

A keď ide na PN veľa pracovníkov naraz, nemá ich kto zastupovať!

Potom taká trieda ide do karantény alebo naraz viac tried alebo aj celá škola.

Keď takto ide do karantény len jedna trieda, kvôli jednému učiteľovi, lebo tam už nemá kto zastupovať, tak to znamená, že dvadsať rodín si musí zabezpečiť deti doma a toľko rodičov si musí zobrať OČR alebo zostať doma! Čiže jeden nakazený učiteľ so sebou stiahne asi 15 rodičov, čo už nemôžu pracovať, keď počítate, že 5 mamičiek je napríklad na materskej.

 

3. A ak sa nakazí viac učiteľov alebo sa zavrie do karantény celý aj prvý stupeň, toľko rodičov doplatí pracou na to, že sa nakazilo len pár učiteľov.

 

4. Preto by ste nemali roznášať nákazu, lebo len pár učiteľov dokáže položiť prevádzku celej školy. A rovnaké je to u zdravotníkov.

 

5. Takto na roznášanie nákazy doplatia vaše deti, že potom majú zavreté školy a takto sa stane aj to, že vás nebude mať kto ani ošetrovať.

 

Budúci týždeň 2x zastupujem aj za chýbajúce vychovávateľky v družine. Do triedy s nakazenou učiteľkou nedali zastupovať dôchodkyne, hoci asi aj tie by ste tam s čajíčkom poslali, že keď majú zomrieť, nech zomrú. Takže možno 15 rodičov na to doplatilo.

 

A viete prečo sa tá učiteľka veľmi pravdepodobne nakazila? Dala sa ovplyvniť názorom, že nosiť rúško je zbytočné a prestala ho nosiť. Asi si myslela, že určite nákazu nedostane, lebo pochybujem, že by chcela prísť o polovicu výplaty, o ktorú teraz príde. Vraj je veľmi chorá a na testovanie ju dohnal veľký kašeľ. Určite by s ním nechcela byť v škole. A predpokladám, že určite si chce ako chorá aj pospať, hoci vy by ste to nechápali a nútili ju pracovať aj chorú.

 

A viete, prečo sme sa od nej možno nenakazili aj my? My sme tie rúška nosili.

Myslíte si, že sú jej rodičia radi, že na to doplatili tým, že potom museli s deťmi zostať doma? Nenosením rúška rozhodla aj za nich.

 

Ak otvoríte aj druhý stupeň, postihne to rodičov celého prvého stupňa, lebo nepotrvá dlho a budú musieť zavrieť aj prvý stupeň. Ale Sulíkovi sa na tom oplatí zbierať percentá a rovnako aj Pellegrinimu a progresívnym novinárom. Možno deti na prvom stupni nemajú a viac ich zaujímajú budúce voľby, než ako na to doplatia deti na prvom stupni.

 

 

Myslím si, že vírus bol vytvorený umelo a preto je nebezpečnejší než predpokladáte. A práve preto by si ho ľudia nemali šíriť a podceňovať to.

Včera vyšiel na Aeronete článok, kde sa píše:

„Když jsme tento rok 17. dubna publikovali na Aeronetu článek o šokujícím tvrzení francouzského virologa Dr. Luca Montagniera, že virus SARS-Cov-2 obsahuje ve svém genetickém kódu sekvence viru HIV, které někdo musel laboratorně do koronaviru vpravit, byl z toho obrovský poprask a česká média do nás střílela, že prý šíříme dezinformace. A to přesto, že toto tvrzení pochází od držitele Nobelovy ceny za medicínu a odborné kapacity, který musí vědět, o čem mluví. Uběhlo více jak půl roku a dnes došlo k neuvěřitelné věci. Univerzita státu Queensland v Austrálii ve spolupráci s firmou CSL totiž vyvinuly vakcínu proti koronaviru.

Pokud si přečtete náš článek z dubna, tak se dočtete, že Dr. Montagnier je přesvědčen, že SARS-Cov-2 musel vzniknout v laboratoři, protože virus z naprosto nepochopitelných důvodů obsahuje naprosto totožné a identické sekvence viru HIV, což je virus z rodiny lentavirů, a to je příbuzná rodina s koronaviry. Někdo musel laboratorně s velmi pokročilým vybavením vložit do těla SARS-Cov-2 sekvence HIV RNA, čímž vznikla modifikovaná varianta HIV mRNA s parametry, jaké na jaře definovaly činnost viru, zejména na území Číny.

Dodnes nemá CDC izolát SARS-Cov-2 z přírody a z původního zdroje, přestože tvrdí, že virus má přírodní původ.

Australané vyvíjeli vakcínu naproti referenčním vzorkům jen málo zmutovaných kmenů SARS-Cov-2, které se od originálního kmenu viru z Wuhanu příliš neliší. Uvnitř viru jsou sekvence HIV.

Původní izolovaný kmen ve Wuhanu byl zřejmě biologickou zbraní s děsivým charakterem dvousložkové virové hybridní zbraně.“

 

 

 

 

.