Keď niekoho najviac charakterizuje zbrojenie a cenzúra

29. novembra 2022, malinova, Nezaradené

Asi najviac s čím nesúhlasím je zbrojenie a cenzúra. A práve toto najviac charakterizuje našu prezidentku.

Už včera som napísala:

Kto nás ženie do vojny, je horší než vrah a kiež by osobne zabil len jedného človeka.

 

Ja ju vidím ako človeka, ktorý tu pomáha zavádzať totalitu a bez váhania by nás zavliekol do vojny.

 

Z môjho článku 15.júna 2019:

 

15. júna 2019 19:41

 

„Od svojej novej prezidentky očakávam len to, že nebude súhlasiť s vojenskými základňami na Slovensku, ako to sama niekoľkokrát zopakovala a preto si to dovoľujem považovať za sľub. 

Inak od nej už nič iné neočakávam, čo by som ja od nej vyžadovala ako novinári na SME.

Pre mňa môže mať oblečené čo chce a v čom sa dobre cíti, robiť si čo chce, prajem jej osobnú slobodu, aby ju mala ona, ale aj iní!“

 

https://malinova.blog.pravda.sk/2019/06/15/dalsia-volicka-caputovej-len-nemala-informacie/

 

 

Po tom, čo sa ukázalo, že klamala, už ju nemám záujem počúvať a preto už žiadne jej prejavy nepočúvam a o čom hovorila, sa dozviem len z článkov, kde jej prejav hodnotia. Ja som ju nevolila práve preto, že som jej neverila, že ten sľub dodrží a písala som o tom, že ja jej to neverím a preto ju voliť nebudem.

 

 

Chmelár 29.11.2022:

 

„Reči o „politicky spoľahlivom vedení ministerstva obrany“ neobstoja ani ako zlý vtip, ak hlava štátu ignorovala netransparentnosť zbrojárskych kšeftov Jara Naďa, na ktorú už poukazujú odborníci zľava i sprava.

Prezidentkina posadnutosť zbrojením sa odrazila doteraz v každej správe…“

 

„Najväčšiu časť svojho prejavu však venovala svojej obľúbenej téme: honu na čarodejnice a volaniu po cenzúre. Samozrejme, povedala to trochu inak, ale zmysel je rovnaký. Prezidentkine slová o tom, že sme terčom hybridnej vojny, ktorá sa proti nám vedie na mieru šitými zbraňami a diverznou činnosťou, už dávno prekročili hranice stihomamu a my sme si príliš zvykli na to, že politici nás strašia podobnými nezmyslami o údajnom sprisahaní bez akýchkoľvek dôkazov. Mali by sme však zbystriť pozornosť, lebo keď najvyšší ústavný činiteľ venuje najviac energie na všetkých možných fórach doma i v zahraničí tomu, aby presvedčil najmocnejších i bežných ľudí o nevyhnutnosti regulácie, blokovania, čiže cenzúry, treba biť na poplach a upozorniť medzinárodné ľudskoprávne organizácie, že demokracia na Slovensku je v ohrození. Je totiž absurdné, aby tá, ktorá volá po cenzúre, apelovala, že demokraciu musíme chrániť. Odkedy chránime demokraciu likvidáciou nepohodlných médií a umlčaním nepríjemných kritikov? Čo to je za orwellovčina? Najväčším nebezpečenstvom pre demokraciu sú tie tony propagandistických nezmyslov, ktoré produkujú provládne médiá a politici, udusenie dialógu v spoločnosti, ktoré majú na svedomí a ktorého sa tak patologicky boja. Zdravá spoločnosť, v ktorej panuje otvorená verejná diskusia, sa nemusí báť dezinformácií a vie si s nimi poradiť. Dezinformácie kvasia v autoritatívnej spoločnosti a sú potláčané spolu s pravdou. A toto má na svedomí súčasná vláda spolu s prezidentkou.“

 

https://www.facebook.com/photo/?fbid=517431560429071&set=a.475941007911460

 

 

Toto som len preletela, tak nerada o nej čítam, ale keby vás zaujímalo viac než mňa:

 

Čo prezidentka Čaputová nepovedala

https://standard.sk/284703/co-prezidentka-caputova-nepovedala/

 

 

 

.