Rovnaké ľudské práva aj Ukrajincom

13. marca 2022, malinova, Nezaradené

Tak, aby bolo jasné. Ja nikomu nekážem, aby si k sebe bral bezdomovcov. Všetci ľudia, čo nepodporovali vojnu na Ukrajine, nemajú na tom žiadny podieľ, čo sa na Ukrajine deje. Ale kto vojnu na Ukrajine podporuje, nemá šaškovať s ich zástavou, ale zobrať si teraz utečencov domov a deliť sa s nimi o svoj život ku ktorému prispeli.

 

V prvom rade si všímajte novinárov 5 % bubliny, či ich majú u seba ubytovaných a keď nie, vidíte len farizejské divadlo ale s obeťami tejto vojny sa o nič nepodelia. Neposkytnú im vlastnú posteľ, neposkytnú im vlastnú kúpeľňu, ale život by za nich obetovať mali! A potom sa vedia len zabaliť do ich zástavy a pustiť ako boháč nejaký peniaz do zvončeka, čo ich prakticky nič nestojí!

 

Nie, moderným príkladom nám nie je matka z Čapka, ktorá pošle svojho už jediného syna do vojny, ale presne to, čím nás títo novinári kŕmili od roku 2015 – Welcome Germany!

 

Ak si to nepamätáte, tak vám zopakujem. Ak je niekde vojna, je celkom prirodzené, že ľudia odtiaľ ujdú a budú si zachraňovať holé životy! Takže otvorte hranice a umožnite rovnaké ľudské práva aj Ukrajincom.

 

Európou prešlo veľa mladých mužov, ktorí utekali pred vojnou. Teraz chcem vidieť, že rovnaké ľudské práva majú aj Ukrajinci. Aj ich matky a manželky chcú mať živých manželov a synov! 

 

Ak si tam chcete poslať svojich manželov a synov, nikto im nebráni prihlásiť sa do vojska. A ak Ukrajinkám mužov násilím zadržiavate a nemá sa o ne kto postarať, ráčte si ich, schvaľujúci toto, zobrať domov a zdieľať s nimi takéto životy! Nie korunkou do zvončeka, ale vlastné postele a vlastné kúpelne, aby ste vedeli, aký majú život. V opačnom prípade si ich zástavu nerozbaľujte. 

 

 

 

Za veľmi dôležité považujete, aby som napísala Putinovi, lebo mňa Putin počúvne a veľmi sa zaujíma, čo si o ňom myslím.

 

 

Aj keď si mi celkom ukradnutý, prikazujem ti okamžite ukončiť vojnu na Ukrajine. Že si tam musel niekoho zachraňovať, to môžeš vysvetľovať tupcom, keď ohrozuješ celú Európu. A tí, čo tam obetujú svoje životy, tých už zachraňovať nemusíš? Aj tak na obyčajných ľudí kašlete a zachraňujete si len svoje majetky a mocenské záujmy. Si taká istá bábka ako iní politickí hochštapleri. Ako ma Rusko nezaujímalo celý život, lebo vás vnucovali ako kŕmnym kačiciam, tak ma nikdy zaujímať ani nebude.

Aj Ukrajinke u nás som musela povedať, že bohužiaľ nám sa ruský jazyk zhnusil pre mnohoročné vnucovanie ruštiny. A nikdy som si nepúšťala žiadne ruské pesničky, nie ešte nejaké populárne. Tie sa mi zdali bohužiaľ len trápne, že sú v ruskom jazyku.

Jedinú výnimku mala u mňa opera Onegin alebo Dostojevskij, ale čo vy politici s tým máte? Veď nič. Celkom nič. S normálnymi ľuďmi nemáte celkom nič!

 

 

 

 

A čo sa týka televízie, nemám ju už roky. To nie je novinka, nemám záujem o ohlupovanie televíziou a jej úrovňou.

A čo sa týka SME a Denníka N – našej 5 % demokratickej bubliny, kritizujem ich už celé roky, to tiež nie je žiadna novinka, že si ich novinárov nevážim a nebudem sa podľa nich riadiť nikdy. Nie je to nič nové!

 

 

 

 

.