Najlepšie zhodnotenie ku kauze Lučanského

8. januára 2021, malinova, Nezaradené

Najlepšie zhodnotenie ku kauze Lučanského má v tomto rozhovore Chmelár. A v tomto rozhovore nielen najlepšie zo všetkých zhodnotil prípad okolo Lučanského ale podal najlepšiu a obsiahlu správu o stave v našom štáte a našej politiky.

Je to absolútne objektívne zhodnotenie pre koalíciu aj opozíciu. Takto má, podľa mňa, hodnotiť a rozprávať politik. Neviem, kto je od neho u nás v tomto lepší. Môžete ma upozorniť, ale ja som nikoho takého nevidela a nepočula.

 

Absolútna špica a odpovede na všetko vyčerpávajúco. Niet čo komentovať a s čím nesúhlasiť!

Keby on bol, či už našim premiérom alebo prezidentom, mohla by som povedať len jedno, že by som bola na neho pyšná, že takého máme. Čo som aj teraz, aj keď s ním niekedy v niečom menej podstatnom nesúhlasím. On má skutočne moju dôveru, čo je v politike to najviac, čo by mohol politik mať.

 

7.1.

 

52 minút:

 

Eduard Chmelár ke kauze generála Lučanského: Pokládejme si otázku cui bono, v čí prospěch

 

Eduard Chmelár ke kauze generála Lučanského: Pokládejme si otázku cui bono, v čí prospěch

 

 

 

 

.