Ahoj Zora

7. júla 2020, malinova, Nezaradené

A toto si uz videla?

https://liptakpeter.blog.pravda.sk/2020/07/07/zevraj-pohlavne-zneuzivam-pacientky/

Este som nikdy necitala take vyjadrenie nadradenosti lekara. Asi to mali na mysli, ze ako sa citia lekari nadradeni.
To vyzera ako keby si az srandu robil, ale myslel to vazne.

Ja som hlavne preto mala pocit, ze problem moze byt v tej pacientke, lebo som o tom citala celkom iny clanok a nie zo SME, kde opisovala taky strach z dotykov a intimity, ze mi to nepripadalo normalne. Ja som vtedy nemala k dispozicii o tom nic ine, lebo nic dalsie k tomu vtedy ani nebolo. Tie clanky, co som ti poslala, prisli az potom.
Teraz si uz myslim, ze ju zneuzival, ze ich zneuzival. A tiez si myslim to vsetko, co ty, ale to by ma uz zabili na Pravde, ze ako som zruda, ze chudacika 80 rocneho chcem znicit. Som bezcitna zena. Tiez sa nemam chut dat celkom zmasakrovat, aj ked ako vidis, uz velmi kaslem na to, co pisem.

Celkove prezivam sok z toho, aki su tam tí ludia primitivni. Pre toto ja znasam len liberalov, lebo ti nie su taki sprosti a vzdy obhajuju osobnu slobodu. Ked extremne, tak kritizujem, ale ja toto nemozem – konzervativcov. To mi pripada ako stado primitivov. Ja takych v beznom zivote nepoznam, lebo ja sa nepohybujem v primitivnom prostredi. Ja si myslim, ze ti ludia by aj vrazdili, keby boli nepokoje, lebo tak su neznasanlivi.

Velmi som kritizovala liberalov za ich extremy, ale toto sa neda zrovnat a tymto ma zahanaju spat k liberalom. Maju chyby ale nie take nenavistne a extremne. Ved zas nie su vsetci Antifa.

Ahoj
M.

 

 

 

.