Založ si blog

Večer si ľahneš spať ako pravičiar a do rána je z teba podľa potreby ľavičiar!

Opäť tu máme „Zlodej kričí chyťte zlodeja“, keď tí, čo sa oháňajú slovom „PROEURÓPSKY“ a prenasledujú politikov, či sú alebo nie sú „proeurópski“, sú sami „PROTIEURÓPSKI“:

 

Po hlasovaní v PZ RE v júni 2019 sa teda objavilo vážne podozrenie, že určití politici a médiá na Slovensku spolupracujú s cudzou mocou z USA nielen proti slovenskej zvrchovanosti, ale i proti európskym záujmom.“

 

„Zmena postoja k Rusku bola pritom v záujme EÚ ako takej a Francúzi to už pochopili. Európa dnes naozaj potrebuje viac samostatnosti a nezávislosti od politiky USA. V Sýrii či na Ukrajine totiž jednostranná proamerická politika Európanov viedla len k novým problémom pre EÚ samotnú. Preto je dobré, že sa prezident E. Macron po dohode s Nemeckom rozhodol pripraviť novú stratégiu pre Rusko aj v Rade Európy. Nemecko a Francúzsko pritom nerobia ústupky v zásadných otázkach ako napr. územná celistvosť Ukrajiny, ale prehodnocujú konfrontačnú politiku, ktorá prevládala po roku 2014 a k žiadnym pozitívnym výsledkom neviedla. Ak má EÚ viesť s Ruskom dialóg (hoci aj kritický), potrebuje na to fóra, kde sa o problémoch dá diskutovať.

 

Z päťčlennej delegácie SR si Američania dokázali zabezpečiť len hlas M. Poliačika z koalície PS/Spolu, ktorý poslúchol naliehanie americkej ambasády a dokonca podpísal vyhlásenie, trochu pripomínajúce vyhlásenia z „novej Európy“ na podporu vojenskej intervencie v Iraku z roku 2003.“

https://brankof.blog.pravda.sk/2019/09/22/list-blahovi-a-natlak-usa-na-slovenskych-politikov/

 

 

V našej spoločnosti sa stále politici oháňajú mafiou, o ktorej ja nepochybujem, že tu bola a stále je (kto vie, za kým všetkým z nich!), ale ja za nebezpečnejšiu „mafiu“ považujem tých, čo slúžia protislovenským a protieurópskym záujmom v zahraničnej politike. Síce ja nie som odborník na domácu politiku a kto presne tu v ktorom období čo rozkrádal a obsadil (čo napokon sa nevedia zhodnúť ani tí, čo tomu akože rozumejú), ale celkom laicky, ako bežný občan považujem za závažnejšiu zahraničnú politiku Slovenska, než len domácu. Alebo je to podľa vás naopak, že najviac prosperitu krajiny určuje domáca politika?

Budem súhlasiť, keď sa dozviem, že napríklad federalizácia alebo federalizácia dlhov menej ovplyvní krajinu, než až domáca politika. Zatiaľ si stále myslím, že ovládanie z iných štátov nás poškodzuje viac, než lokálne mafie doma.

 

Preto neverím PS/SPOLU, lebo v nich vidím lokajov iných, než slovenských záujmov, čo si podporujú tým, že vo volebnom programe navrhujú, čo všetko má v našom štáte fungovať ako kontrola a cenzúra.

 

Často si teraz spomínam na voľakedajšieho a veľmi známeho diskutéra „psa13“, Eduarda Kladivu, čo mal na SME aj blog ako vedec a pracovník z Cernu, ktorý nedávno zomrel a tohto všetkého, čo sa teraz deje, sa nedožil.

On bol asi voličom Smeru a zastával sa Smeru proti mladým pravičiarom. Bolo to pre mňa veľkou zvláštnosťou, že prečo tento tak inteligentný muž, čo vedel toľkých v diskusiách položiť na lopatky, že sa ho báli všetci po diskusiách, prečo sa on zastáva Smeru a toľko kritizuje mladých pravičiarov? A on mi niekoľkokrát hovoril, keď som s ním bola na pive, že títo mladí pravičiari sú … Nepamätám si to presne, ako to povedal, ale že im ide len o moc a sú to všetko mladí diletanti a to by strašne dopadlo, keby sa dostali k moci.

 

Ja som s ním v tej dobe nesúhlasila. Tiež som bola vymasírovaná mnohoročnou prítomnosťou na SME a bojom proti Smeru, aj keď som sa o politiku ešte vôbec nezaujímala. Nevedela som, prečo by som im nemala veriť. Prečo by malo byť pravdou, že by im šlo len o moc a veď každý politik robí aj chyby! Brala som nášho „psa13“ v tomto s rezervou.

 

A dnes si myslím. Čo by tak povedal, keby sa dozvedel a dožil toho, že zo skalopevných pravičiarov sa stali ľavičiari?

Veď tohto som aj ja bola svedkom, toto ste tam čítali každý deň, že prečo musia byť pravičiari, prečo je to správne len takto, že nebude sa brať ohľad na nikoho, pamätám si tú ich mnohoročnú filozofiu liberálov, ktorá je teraz v príkrom rozpore s ich rétorikou pri migračnej kríze a čo hovoria teraz. Viem, že by mohli povedať, že vtedy neboli migranti tak masovo, ale chudoba vtedy bola a sústavne viedli reči, že každý sa má starať len sám o seba a kto na to nemá, nech nemá deti. Bola to krutá teória proti chudobným a biednym a veľmi často ma od tých mladých pravičiarov poburovala a oni mi ako sprostej vysvetľovali a nielen mne, že to je moje pomýlené myslenie, keď bránim ľudí v núdzi, lebo môžu si za to sami. 

 

A teraz mi povedzte, či nemal pravdu, že im ide len o moc, keď boli tak schopní celú svoju teóriu z pravičiarskej otočiť na opačnú, na celkom opačnú! To klamali vtedy alebo klamú teraz, keď sa všetci tak otočili? Kde sú teraz tie ich teórie pravičiarov?

Celkom laicky to vidím tak, že prišli na to, že týmto ľudí neoslovili a nezískali na volebné hlasy a preto to otočili tak, aby získali!

Ale urobí toto človek, čo je a bol naozaj o niečom presvedčený? Urobia toto ľudia, čo obhajovali len pravicu?

Ja si myslím, že doteraz nemajú žiadne sociálne cítenie, lebo ho nikdy ani nemali, čoho som bola svedkom, ale budú čímkoľvek, keď to prinesie volebné hlasy.

A preto, dnes by som povedala Edovi – pes13, že mal absolútnu pravdu, keď mi hovoril, že im ide len o moc a nie o to, čo si myslia a ako politiku vidia. Budú aj zo psa mačka alebo z mačky pes, keď na to nalákajú voličov. Proste prišli na to, že asi takto to viac zaberie, keď zrazu budú hovoriť presný opak, ako je potrebné ľuďom pomáhať. Voľakedy to bolo len o tom, ako si ľudia majú uťahovať opasky a neožobračovať svoje deti a vnukov do neviem akého kolena! Voľakedy tam nič nebolo o tých, na ktorých sa čaká, ktorým treba pomôcť, len tvrdá ekonomika pre schopných. Tak som pozerala na Beblavého v diskusii a myslela na Eda, že toto je pravičiarske divadlo na ľavičiarov. Ako rozhadzoval rukami, čo v Rimavskej Sobote atď, ako keby ho to naozaj zaujímalo.

Viem, opäť by mi tu napísali, že som voči nim zaujatá kvôli zahraničnej politike, ale ja som predsa žijúcim svedkom, že títo ľudia boli ešte pred pár rokmi celkom iní a hovorili presný opak! Nech mi nikto nehovorí, že získali sociálne cítenie za posledné tri roky! Keby pár z nich, je to možné, že ich tak zmenilo dojatie z migrantov, ten otras, že na svete existujú aj ľudia v núdzi. Ale je podľa vás možné, že všetkých mladých pravičiarov za posledné tri roky osvietilo a tak hromadne sa stali ľavičiarmi?

Za tým je preto evidentne len záujem získať voličov a keď to nešlo tým, že sú presvedčení pravičiari, tak budú z nich zrazu ľavičiari!

 

A tomuto mám veriť, keď som tú zmenu videla na vlastné oči! 

 

Čomu a komu potom vlastne slúžia? Teraz už viem, že Edo mal o nich pravdu. A bol to múdry muž, veľmi múdry muž a srdcom veľký liberál, človek s úžasným zmyslom pre slobodu. Preto som nemohla pochopiť, prečo by bol skôr za Smer proti nim. Dnes to už chápem, prečo im neveril a považoval ich len za kariéristov! To je to správne slovo, najbližšie k tomu obrazu, keď o nich hovoril. Pritom je zaujímavé, že Edo bol ukážkový liberál, v zmysle neskutočného porozumenia pre slobodu žien, pre všetko s hlbokým ľudským a pokrokovým porozumením ideálnej spoločnosti, kde by nebol prenasledovaný nikto. Nemal žiadne chyby konzervatívcov (ich zaostalé myslenie a rigidnosť) a nemal žiadne chyby dnešných liberálov. Tohto muža som ako muža obdivovala, lebo to bol muž veľkého formátu, aký by mal muž byť, láskavý, múdry, silný, v diskusiách neporaziteľný a hlavne slobodný človek do špiku kostí, čo sa nedá ničím spútať.

A ja som si myslela, že keď ich hodnotil tak podozrievavo a zle, že možno je proti nim zaujatý ako starý – mal vyše 50-siat a oni sú mladí, že je to len taká rivalita, ako starého šimpanza proti mladému, len mužská rivalita. Že teda aspoň nejakú chybu má, keď im nedôveruje.

Ale tieto „mladé opice“, lebo už aj zostarli, sú naozaj len kariéristické!

 

Dnešní diskutéri na SME vám veria, lebo vás predtým nezažili, akí ste boli pravičiari! 

Viete, naozaj sa z nich nezmenil len Sulík. Len on zostal taký, aký bol. Pravičiar medzi „uvedomelými“, že na to budú čímkoľvek podľa potreby.

 

 

 

No a keď k tomu pribudli ešte vojenské základne, presadzovanie federalizácie, proimigračnej politiky bez akejkoľvek kontroly, štvanie proti Rusku a volanie po sankciách, toto nie sú ľudia s presvedčením, toto sú len poslušní ľudia, ktorí ako vedeli, čím byť podľa potreby, vedia odkiaľ dostanú pomoc k moci. Proste kariéristi, čo urobia čokoľvek.

 

Toto ich nekritizujem, takto ich skutočne úprimne vidím.

 

Tu na Pravde vyvolávajú v ľuďoch hnus, že ako môže byť niekto taký. Taký kariérista, že bude robiť čokoľvek. Ale mňa sa to vnútorne vôbec nedotýka. Necítim k nim hnus, nič. Mňa len prekvapuje, že to ľudia na SME vôbec nevidia a vôbec ale vôbec im nevadí, že sú zrazu ľavičiari. Po tom všetkom, čo tam roky hovorili?

Zaujímavé, že aj Sulík to berie v pohode ako keby to nebolo nič zvláštne, že večer si ľahneš spať ako pravičiar a do rána je z teba podľa potreby ľavičiar, ale podľa mňa musí skrývať, že je z toho tiež zdesený. Lebo zrazu je celé SME zaopatrovací ústav.

 

 

Z volebného programu PS/SPOLU k sledovaniu, vnucovaniu a cenzúre:

 

 

Centrum pre hybridné hrozby a dezinformácie - Toto je kľúč na upevnenie ich moci!


  • Po vzore mnohých krajín EÚ aj Slovensko potrebuje inštitúciu, ktorá sa bude systematicky a komplexne venovať mapovaniu, predchádzaniu a neutralizácii hybridných hrozieb a dezinformácií. Preto založíme Centrum pre hybridné hrozby a dezinformácie
    • Centrum bude zvyšovať povedomie o hybridných hrozbách a dezinformáciách vo verejnosti a organizovať celoplošné informačné kampane.
    • Centrum bude monitorovať informačnú mapu krajiny, včas identifikovať rýchlo sa šíriace dezinformácie, analyzovať ich potenciálny zásah a podporovať rezorty, ktorých sa to týka pri včasnej a efektívnej reakcii.
    • Centrum bude analyzovať dlhodobé trendy a zadávať prieskumy verejnej mienky a systematicky spolupracovať s akademickou sférou a občianskym sektorom, vrátane podpory ich aktivít prostredníctvom grantovej schémy, pripravovať praktické cvičenia a simulácie zamerané na hybridné hrozby.

Vytvoríme koncepciu strategickej komunikácie SR a na ňu naviazané rezortné akčné plány. Zriadime oddelenia strategickej komunikácie na kľúčových rezortoch. Štát sa musí stať proaktívnym silným komunikačným hráčom aj v online prostredí a mať jasnú, zrozumiteľnú, premyslenú a dlhodobú stratégiu toho, čo chce verejnosti hovoriť.

https://progresivnespolu.sk/bod-zlomu/hybridne-hrozby-a-dezinformacie

 

z alternatívy:

„Čo ma však najviac upútalo je jeho pohľad na súčasný stav slovenského zdravotníctva a fungovanie skupiny Penta v ňom. Tu treba pripomenúť, že pán poslanec Beblavý nie je v politike nováčik, skôr by sa chcelo povedať, že skúsený, starý (aj keď nie vekom) svetobežník naprieč niekoľkými politickými stranami, kde vždy sedel v parlamentných laviciach a čo je dôležité aj svojim hlasovaním prispel k súčasnej situácii v slovenskom zdravotníctve.

Len pre letmú rekapituláciu aj pre voliča  PS/Spolu zhrňme, čo je v portfóliu skupiny Penta v zdravotníctve  – Sieť nemocníc Svet zdravia, sieť polikliník Pro Care, sieť lekární Dr. Max. K tomu na trhu silnú zdravotnú poisťovňu Dôvera so slušným kmeňom poistencov, ktorý sa nedávno zväčšil o kmeň poistencov Apollo. K tomu vlastnú distribučnú spoločnosť liekov. Dokonale uzavretý kruh, ktorý si je sebestačný.

Áno, okrem všetkých podnikov, ktorým sa hovorí rodinné striebro alebo zlaté vajcia ekonomiky, sme sa zbavili aj všetkých bánk. To však spoločnosť Penta neurobila, naopak, vo svojom portfóliu drží dve banky a v prípade potreby si vie projekty vyfinancovať sama, krízové situácie preklenúť sama. A čo štát, ktorý ste vo vláde a dlhodobo ako zákonodarca reprezentujete aj vy?  V programe tiež píšete, že chcete zakázať krížové vlastníctvo v zdravotníctve. Neskoro. Aj vy ste strojcom legislatívy, ktorá umožnila súčasný stav.

Nie som ten, kto bude teraz písať recept na riešenie problémov slovenského zdravotníctva. Napísal som to ako reakciu na váš článok, kde šermujete miliardami, rozumom pre iných, ale ani zmienka o tom, ako a akými nástrojmi to chcete urobiť. Jediná „banka“, ktorú viete použiť je Štátny rozpočet SR a systém pokus-omyl si už nemôžeme dovoliť. Verím, že slovenský volič už frázam neuverí a bude sa pýtať AKO sa frázy z programov politických strán budú realizovať.

Takto by sa dalo písať o viacerých oblastiach, ktoré sa doslova stratili z dosahu štátu a jeho vplyvu na riadenie alebo reguláciu nepriaznivých vplyvov. Je to energetika, bankovníctvo, priemysel, kde sme vo všetkých jeho oblastiach len dcéry závislé od materských spoločností v zahraničí. Pomaly ale isto sa stráca poľnohospodárska pôda, plazivým spôsobom sa oligarchizácia zmocňuje športu a športovísk aj pod rúškom falošnej filantropie. Ale o tom nabudúce.

Pán poslanec Beblavý, na záver použijem váš citát a názov článku na Aktualitách.sk – „Viac ako protestov sa bojím diskreditácie oligarchami“.

Kto sa s oligarchami nikdy nezaplietol, nemá sa čoho báť.“

Tibor Danáč

 

 

Aj ja sa bojím, nie mladých kariéristických opíc, ale novej mafie za nimi, ktorú nadnárodná mafia za poslušnosť nechá šafáriť ako chcú!

 

A stále je to podľa mňa takto, ako tento obraz, predstavte si Kuciaka, čo uvidel. Možno videl, ako nová mafia požiera starú:

 

„Opozice uvažuje o odebrání pravomocí vládě k vyjednávání mezinárodních smluv s pomocí nového prezidenta! „

28.03.2024

To ide o stratu veta, vnútenie kvót na migrantov, čo sa už len nevolajú kvóty a zaťahovanie do vojny, čiže tretej svetovej! „Na Slovensku hrozí palácový převrat proti vládě Roberta Fica?“ Takto opozícia bojuje proti výsledkom volieb, že sa snažia vnútiť svoju politiku všetkým občanom, ktorá vo voľbách prehrala – cez prezidenta! K tomu [...]

Ako Korčok obhajuje stratu veta Slovenska

27.03.2024

Progresívni trollovia na Pravde tu klamú ľudí, že Korčok nie je za stratu veta! A takto progresívci klamú ľudí všade, aby netušili že s Korčokom si na svoju hlavu volia stratu veta našej krajiny, o čo sa má tento poskok Progresívneho Slovenska zasadzovať celkom rovnako ako v Česku ich prezident Pavel. Celkom rovnako, ako Čaputová pred voľbami na prezidentku [...]

Lipšic tam povedal: „Myslím si, že každý človek si urobí na to názor sám! „

27.03.2024

Nemám rada nespravodlivosť. A to až tak, že keď moja najväčšia opozičníčka na SME nyrra, ktorá bojovala za tábor náboženských fanatikov, mala pravdu a iní na ňu nespravodlivo útočili, nedalo mi to a postavila som sa na jej stranu. Práve vtedy, keď na ňu najviac útočili a mohla som byť škodoradostne ticho, nedalo mi to, že má pravdu a postavila som sa na jej stranu, [...]

Poľsko, NATO

Odborníci: Jednostranným vyslaním vojakov sa nestane celé NATO účastníkom vojny

29.03.2024 10:25

Na zatiaľ nepublikovanú správu nemeckých odborníkov sa odvoláva agentúra DPA.

20. rokov od vstupu Slovenska do NATO, prezidentka Zuzana Čaputová, Marián Kurilla

Garancia bezpečnosti či strata suverenity? Slovensko chráni povestný „bezpečnostný dáždnik“ z NATO už dvadsať rokov

29.03.2024 09:30

NATO presadzuje predovšetkým mierové riešenie sporov. Ak však diplomatické úsilie zlyhá, disponuje vojenskými silami pre zabezpečovanie krízového manažmentu.

Maryland most

Maryland dostane od vlády po zrútení mosta 60 miliónov dolárov

29.03.2024 08:37

Dvoch robotníkov sa podarilo zachrániť, u ďalších šiestich už úrady potvrdili úmrtie.

Fabrika Kia - Teplička nad Váhom

Vláda chce zaplátať migrantmi zo Strednej Ázie dieru na trhu práce. Ako útok v Moskve zmení tento zámer?

29.03.2024 08:00

Po tom, čo skupina teroristov pôvodom z Tadžikistanu zabila v Moskve 139 ľudí, sa slovenské zložky rozhodli posilniť bezpečnostné opatrenia

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,474
Celková čítanosť: 5518791x
Priemerná čítanosť článkov: 3744x

Autor blogu

Kategórie