Keď novinári leštia vaše hrnce

29. júna 2019, malinova, Nezaradené

„Keď chce exprezident zo svojich päťpercentných výšin diktovať podmienky budúcej vlády niekomu, kto už dosiahol na pätnásť percent, znie to zábavne. Asi tak, ako keď predstavitelia PS/Spolu naďalej snaživo vykladajú o „prirodzených spojenectvách“ a predvolebnej spolupráci. Pochopiteľne, staré pušky, ktoré sa medzitým potápajú, rozprávajú tiež o spolupráci a spoločných blokoch.“

z článku „Para nad opozičným hrncom“

https://nazory.pravda.sk/komentare-a-glosy/clanok/517419-para-nad-opozicnym-hrncom/

 

Zábavné je to, že tu bojujú neexistujúce strany, ktoré vo voľbách nedostali ešte ani len jedno percento a silné sa cítia podľa vždy manipulovaných prieskumov.

Keby to bolo tak, že Kiska získal vo voľbách 5 % a PS/Spolu 15 %, boli by takéto reči na mieste, hoci aj to sa môže veľmi ľahko zmeniť inými manipuláciami pri ďalších voľbách.

Ale ako vy viete, že tieto strany by mali, len v budúcnosti mali asi toľko percent? Po voľbách na to máte dôkaz, ale v zmanipulovaných prieskumoch aký?

Že takto o tom rozhodol nejaký Fokus-pokus? Tieto agentúry už nie sú nikomu poplatné ako celý štát? Práve nejaký Fokus-pokus je z inej galaxie a už pravdivo vám niečo zistil, keď vieme, že reklamy až po zubnú pastu klamú? Keď vieme, že reklama je dnes najžiadanejší obchod?

 

Už predsa všetci vedia, ako fungujú naše ovce. Len vzhľadom na voľby ovce, lebo inak sú to ľudia, čo na politiku nemajú čas a volia na základe dvojtýždňových sympatií, ako bol aj článok na Pravde, že zbytočne majú strany volebné programy, lebo ľudia volia na základe len sympatií ako fotku Miss v novinách. Nič iné už o tých stranách nevedia, lebo nemali na to čas – zavalení povinnosťami o prežitie, splácanie hypoték a minimálny čas na rodinu.

 

Čiže čo robí reklama? Opakuje im celé mesiace výrobok, ktorý si majú vybrať!

Ovce pobežia tam, kde sa Persil stále opakoval, lebo o tom sa hovorí, všade sa o tom hovorí, tak to musí byť nejaká silná strana ako silný Persil. Budem IN a môj hlas neprepadne. Inde by mohol prepadnúť a takto neprepadne, keď je všade na to reklama a novinári vystupujú ako v reklame na Persil.

Čo by ste použili na škvrny?

No práve Persil, usmieva sa novinár a leje do vašich hláv s úsmevom len Persil.

Občas porovnáva rôzne výrobky, ukazuje vám čisté a špinavé tričká a zas vyhrá Persil. Bežte a kúpte to, dnešný volič volí Persil!

Budete ako tisíc ďalších zákazníkov, čo vedia, čo dnes letí. A kde váš hlas neprepadne.

 

Predstavte si, že by to bol naozaj Persil, ktorý ešte len vyrobia! A oproti inému, ešte nevyrobenému, bude účinnejší!

Nepripomína vám to Cisárové nové šaty?

Ešte ich nikto nevidí, ale už sa predbiehajú, aké budú krásne.

 

Presne tam sme došli. Bojujú tu neexistujúce opozičné strany, ktorým punc existencie dal len Fokus-pokus.

 

Pamätáte, koľko mala SaS pred voľbami a po voľbách? Fokus-pokus hlásil, že sa nedostanú ani do parlamentu, aby Fokus-pokus dosiahol, aby dav bežal k Mostu alebo k Sieti. A po voľbách mala SaS vyše dvakrát toľko!

 

Ale my sme asi zabudli, ako nafukovali percentá pred voľbou prezidenta. Za týždeň hore-dolu 30 %.

Teraz má Fokus-pokus v merku len jednu – opakovať, opakovať, opakovať kde bude veľká kopa a kde váš hlas neprepadne. Presne takto ako reklama vyrobia stranu.

Odskúšali si to pri prezidentských voľbách a keď ľudia fungujú ako ovce, prečo by v tom nepokračovali?

 

A ako medzi sebou bojovali Mistrík a Čaputová a to sú tie hry pre bedárov na zaujatie pozornosti bez chleba, teraz zaujmú pozornosť parou nad hrncom opozície.

 

Teraz máte hry medzi Za ľudí a PS/Spolu. Je to para s parou, ktorá bojuje ako digitálna show a potom splynie a zhasne a zas sa rozsvieti.

Ktorú stranu nechceme, tej Fokus-pokus vezme parcentá a reklamu a ktorú chceme vytvoriť, tú rozsvietime a vybehne Džin z fľaše – Ja mám viac percent! Ty si menší Džin, máš len päť!

(Konkrétne sa tie percentá kradnú nedovolaným, čo činí 10 %, ktoré nepatria nikomu a tie sa priradia podľa objednanej potreby. Keď môžte zakaždým prieskumom 10 % ukradnúť na svoju reklamu (a rozdeliť ako v nejakom šachu, prihadzuje sa aj stranám, keď majú vyvolať hrozbu) a zakaždým pribudnú aj bežiace ovce, ktoré tam na vytipovanú hromadu aj reálne bežia už priebežne zmanipulované, tak sa tie percentá takto priebežne zvyšujú. A čím viac prieskumov, o to viac percent takto získate.

Nebolo by to možné, keby neboli priebežné prieskumy alebo iba jeden. Prípadne, keby museli priznať nedovolaných 10 % a ich percentá nekradli na reklamu a to pri každom následujúcom prieskume.)

 

To už nie sú konšpirácie? To už nie je vytváranie umelej reality, ktorá sa ešte nestala?

Opakuj si, vyhrá PS/Spolu! Opakuj si to každý deň a celé mesiace! A opakuj si, že SaS má málo, tú už nevoľ! A nevoľ ani tieto nepožadované, ľudia budú bežať inde!

Voľ nášho Džina, našich dvoch Džinov, ktorých ti každý deň vypúšťame z fľaše. Žijeme predsa vo virtualite a v konšpiráciách. A aby ti to tak nepripadalo, budeme akože proti konšpiráciám, hoci aj ministerské kreslá odmieta Remišová len vo virtualite.

 

Ľudia, spamätajte sa! Tieto strany neexistujú. Nemajú ešte ani jedno percento a že nejaké majú, vám hovorí len Fokus-pokus, keď už predchádzajúci Fokus-pokus vyšiel. 

Želaným prihodia aj vyše desať a neželaným uberú aj vyše desať. Jediným dôkazom pravdy je, že ľudia naozaj bežia tam, kde ste im to predtým vyrobili len virtuálne!

Najmä, keď vám to celé mesiace budú opakovať každý deň. Potom každý pozná slovo Persil a nevdojak vždy príde na um aj tomu, kto si ho ani nechcel kúpiť, ani nekúpil.

 

My tu máme len legalizované ohlupovanie. Novinárov ako dealerov. Dealerov ako Fokus-pokus.

 

Rozhodnú sympatie a pamäť. Preto dennodenne bojuje para s parou nad hrncom vašej hlavy, kde cítite to, čo sa ešte ani neuvarilo.

Natiahnite ruky do prázdneho priestoru a opakujte s novinármi:

 

Abraka, dabra, šabraka dobra. Vzývam ťa, Džin, vystúp z tohto hrnca, aby som ťa nemusel toľko leštiť.

 

 

.