Založ si blog

Archív: marec, 2019

Štyri dni od konšpirácie po realitu

26.2. keď som o tom písala článok, to bola konšpirácia. A zastrašovali aj mňa, aj tu, že veriť takej konšpirácii alebo hovoriť o nej, je vlastizradné. Ministerstvo zahraničia: „Kategoricky odmietame ničím nepodložené a konšpiratívne tvrdenia Eduarda Chmelára o D ohode o obrannej spolupráci. Táto dohoda je štandardnou zmluvou!“ Uverejnil […]

Pokračovanie článku

Osuský – Bez muničných skladov žijeme v nedôstojnej situácii

„Osuský si zároveň myslí, že Slovensko je v súčasnosti neobranyschopné a svoj vzdušný priestor by samé nedokázalo ubrániť ani pol minúty. „Teraz niekto prichádza s jasnou ponukou pomôcť nám z tejto nedôstojnej situácie. A my hovoríme o suverenite. Nemyslím si, že by suverenita Slovenska bola akokoľvek ohrozená tým, čo prejde hlasovaním nášho […]

Pokračovanie článku

Nezabudnuteľná diskusia Klusa s Paškom

Ani neviem, ako začať, pretože to, čo som videla a ako som to ja videla, urobilo na mňa veľký dojem. A to v politike, voči ktorej mám hrošiu kožu a nedovolím, aby sa ma vnútorne dotýkala. Verím tomu, že keď sa vnútorne búrite a cítite voči tomu odpor, čo sa deje, privolávate tým rovnaké zlé zážitky v politike a vôbec v živote. Verím tomu, že toto je tajomstvo […]

Pokračovanie článku

Jaroslav Paška neklame !

AMERICKÉ MUNIČNÉ SKLADY NAMIESTO MODERNIZÁCIE LETÍSK ? Zhrnula som vám, čo v tejto veci napísal alebo povedal Jaroslav Paška. Môže si toto všetko, včetne súm na muničné sklady a ich počty vymýšľať? 10.3. „SELEKTÍVNA HRDOSŤ, „ODVAHA“ A ROZDIELNY METER REZORTU ZAHRANIČIA Dňa 6. marca poskytlo Vyslanectvo Ruskej federácie na Slovensku všetkým […]

Pokračovanie článku

Podobnosť dnešných propagandistov s komunistami

Opäť by som chcela poukázať na podobnosť dnešných propagandistov s komunistami. Ja si veľmi dobre pamätám, ako sa vysmievali ľuďom, ktorí kritizovali socializmus, komunistov a Rusov. Bolo to presne ako dnes kritizovať extrémnu propagandu západu, liberálnych propagandistov a aktívnych mimovládkarov na všelijakých grantoch. Dotýkalo sa ma to, vždy sa ma to dotýkalo, […]

Pokračovanie článku

Reakcie ľudí na vojenské základne

„Mozete si poscrollovat statusy, v jednom z nich je link na americky vojensky odborny casopis defense news kde sa pise o investicii 105m na Slovensku este predtym ako sa to vobec u nas stalo temou. A je to tam rozdelene ze 59m ma ist vlastne na minicny sklad usa army, 20m ma sklad pohonnych hmot, a iba zvysok na modernaciu letisk. + Stanovisko ministerstva obrany + zdravy rozum – […]

Pokračovanie článku

Čaputová k základniam

S prítomnosťou cudzích vojakov alebo základní by nesúhlasila. Na dnešnej voľbe prezidenta sa mi páčilo len to, že prezidentkou by bola žena. Na chvíľu som si romanticky predstavila, ako krásne sa bude vynímať, že máme za prezidentku mladú ženu, niečo pôvabné, niečo so šarmom a navyše liberálku! Veru, bolo by to krásne, keby som sa posledné tri roky […]

Pokračovanie článku

Zo strachu, že ju spoločnosť bude stigmatizovať ako rasistku, tak znásilnenie zamlčala

„Zo strachu, že ju spoločnosť nainfikovaná bacilom utečeneckej politiky kancelárky bude stigmatizovať ako rasistku a nacistku, tak znásilnenie zamlčala a nechcela ísť s tým ani na políciu a ani na verejnosť. Prípad sa stal pred desiatimi mesiacmi v Jene, ale len nedávno ho polícia začala vyšetrovať. Je to obrovská hanba Nemecka, kde sa žena po […]

Pokračovanie článku

Keby boli voľby spravodlivé, nesmeli by sa zverejňovať volebné prieskumy

Voličov médiá (zaplatené) manipulujú prostredníctvom menšieho zla a zvoliteľnosti. Keďže manipulátori veľmi dobre vedia, že hlupáci volia systémom menšieho zla a vypestovania si väčšieho, tak najprv to menšie zlo umelo vytvoria sfalšovaním volebných prieskumov. Možno si myslíte, že sa vás to nedotkne, lebo veď viete, že sú sfalšované. Ale opak je […]

Pokračovanie článku

Čo všetko nemám proti Čaputovej

Vždy som sa cítila ako liberálka a veľmi slobodomyseľný človek. To neznamená, že nemáte žiadnu morálku, keď máte slobodu, ale že k nej slobodne dospejete na slobode. Predstava, že sloboda znamená úpadok morálky a rodiny a bohvie čoho ešte, je taká hlúpa, ako myslieť si, že pri švédskych stoloch by sa ľudia len prežierali. A prežierajú sa? Kto to nezažil, ten sa […]

Pokračovanie článku
Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

18.03.2024 06:00

Do Virtuálnych volieb Pravdy sa za desať dní zapojilo celkovo 22 343 ľudí.

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

18.03.2024 06:30

Tzv. tanková koalícia jednou z najdôležitejších, aké boli vytvorené na podporu Ukrajiny.

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,462
Celková čítanosť: 5509833x
Priemerná čítanosť článkov: 3769x

Autor blogu

Kategórie