Založ si blog

Liberáli na Pravde

Na Pravdu som nešla dobrovoľne. O Pravde sa vždy hovorilo na SME len zle, že sú tu hlúpi a primitívni čitatelia, všetko smeráci, čo nerozmýšľajú a len slepo volia svojho vodcu Fica.
Keď ste celé roky v prostredí, kde sa na niečo len nadáva, uveríte tomu! Ste presvedčený, že je to tak, tam je naozaj najlepšie nechodiť, lebo tam nikoho iného ani nenájdete. A o to viac som tomu verila po mojich zlých zážitkoch s primitívnejšími ľuďmi, čo mi chceli vnucovať svoje názory. Takže verila som tomu, že na Pravde môže byť len zle a tu by ma nikto v ničom nepochopil a mohla by som sa tu maximálne hádať a trpieť ako nepochopená. Takže na Pravdu som nikdy nechcela ísť. Na Pravdu som vlastne bola len vyhnaná tým, že na SME som už nemohla písať, lebo mi moje otázky a myšlienky začali sťahovať najprv z výberu, potom aj z vedľajších blogov. Ešte aj tak som sa tam držala, stále veriac, že som na tom najsprávnejšom mieste, kde jedine žijú inteligentní ľudia. Proste som to nevzdávala a búšila svojimi otázkami a myšlienkami aspoň v komentároch pod ich novinármi. Ale keď ešte aj tam ma mazali, tak som vybehla na Pravdu ako ten švec z rozprávky Pyšná princezná, kde len v zemi Miroslava si mohol poskákať a zaspievať. Tak som si sem odbehla, len slobodne si poskákať, napísať, čo som chcela a vracala som sa tam.

Možno sa tak malo stať a preto som tam zažívala čoraz častejšie mazanie, aby ma už rozhorčenie odtiaľ vyhnalo spoznať Pravdu a tých voličov Smeru, na ktorých sme vždy len nadávali. Aby som spoznala celkom iných ľudí – na koho sme my tam nadávali?

Predstavte si, že prídete do nepriateľského prostredia, o ktorom vám vždy hovorili, že bude len nepriateľské a primitívne a prídete tam ako volič SaS medzi smerákov. Nejako som dúfala, že to prežijem, keď sa budem správať slušne a nebudem provokovať. Bola som pripravená na všetky možné útoky, ako som ich poznala zo SME a od liberálov v poslednom čase, keď som si dovolila s niečím aj nesúhlasiť a nezmĺknuť.
Nemyslím si, že ma tu ľudia mali radi, keď som im tu rok propagovala SaS a vysvetľovala, prečo je najlepšie voliť SaS. Snažila som sa to robiť diplomaticky, neprovokovať, slušne, trpezlivo odpovedať a zakaždým som sa čudovala – Prečo na mňa neútočia, ako som to bežne zažívala na SME aj od liberálov a nielen dogmatikov?
Tu som mala oproti SME úplne pokojný život, tí „smeráci“ do mňa neskákali toľko, ako som zažila na SME aj od liberálov. Povedzte mi, ako je toto možné, že samotní liberáli do vás skáču viac, čo by mali mať zmysel pre slobodu aj myšlienok a myslenia, než „smeráci a primitívni ľudia“ – ako ich na SME vždy opisovali?
Nemali by do mňa skákať a útočiť na mňa prečo som volila SaS a prečo som natoľko iná a nevolím Smer, SNS, ĽSNS?

Nie, oni mi to, predstavte si, že tolerovali! Oni mali väčší zmysel pre slobodu a toleranciu k mojim myšlienkam, než som zažila aj od liberálov – Presne takto musíš myslieť! Presne takto voliť, toto hovoriť, takou byť!
Prečo sa potom oni volajú liberáli, keď vás nútia byť len presne špecifikovanou ovcou – Toto, presne toto a nič iné! Inak nie si na úrovni, nemáš správne myslenie, nemáš správne cítenie, nie si nami požadovaný človek!
Tu napokon vôbec neboli smeráci! Sú tu voliči Smeru, SNS, ĽSNS a neviem, ktorých je viac alebo menej. Navzájom sa tu všetci okrem liberálkov pekne znesú a keď s niečim nesúhlasia, prechádzajú to skôr mlčaním a nie neúprosnou kritikou. Ty si myslíš to, on zas niečo iné a dokážu vedľa seba existovať bez toho, aby sa na niekoho vrhli ako som to mnohokrát videla u liberálkov – Ty nie si ako my! A prečo nie si? Maš myslieť ako ja, máš cítiť ako ja, máš chcieť to, čo my!

Kde potom žijú liberáli, čo vás nechajú len žiť, aj keď ste iný, aj keď rozmýšľate inak, volíte inak a celkom iných ľudí máte za vzor?

Nikdy sa mi tu nestalo, aby ma volič ĽSNS nútil voliť ĽSNS, lebo inak ma neuznáva ako odlišného človeka. Nikdy mi to žiadny volič SNS nevytkol, že prečo nie som na úrovni ich predstáv, čo je správne, čo jediné je správne. Všetci si len vypočuli, že ja SaS, rozmýšľam takto inak a slušne mi dovolili myslieť si a vyberať si, čo ja chcem! Mohli mi neveriť, ale neurážali ma preto.
A toto vám chcem, kto ma čítate, napísať, že ma to dodnes udivuje, lebo tu mali byť podľa SME, Denníka N a liberálkov ľudia, čo sú len neznášanliví k iným, čo na vás útočia všade, kde vás stretnú, čo vám vraj prajú smrť, keď ste liberáli, ktorí by vás najradšej obesili, kvôli ktorým je potrebná cenzúra a ktorí nevedia ani slušne hovoriť, ani slušne písať.
10 rokov si toto o vás liberáli hovoria a v tejto dobe ešte viac! Ako ma nemá udivovať, že dennodenne zažívam ako nehorázne klamú?
Čo z toho som tu zažila?
Za propagovanie SaS mi tu priali smrť? Najradšej by ma obesili alebo umlčali? Nezažila som tu ani jednu jedinú nadávku, že som od nich – liberálov, že si tu kľudne propagujem SaS, čo tak bolo celý rok.
Neprečítala som si tu, ako na SME, že by ma bol niekto urážal, zosmiešňoval, vnucoval mi niečo. Nikdy mi nevnucovali koho nemám voliť, čo si mám o politike myslieť, maximálne so mnou nesúhlasili alebo boli ticho.

Včera som rozhorčená zaspávala, ako toto je nespravodlivé k voličom Smeru, SNS, ĽSNS, čo o nich všade šíria liberáli. Denne tu zažívam presný opak, ale liberáli o nich vytrvalo klamú a klamú, že sú neznášanliví ako liberáli a práve liberáli majú zmysel pre slobodu.
Vôbec to tak nie je!
Práve naopak, skôr keď sa ocitnete medzi liberálmi a nepodobáte sa ich predpísanému prúdu ako vajce vajcu, tak vás svojimi ostrými zobákmi celkom uklovú. Nie toto je správne! To má byť inak!
To musíš vedieť, takto to máš vedieť, toto máš hovoriť, toto robiť! Oni sa takto klovú aj medzi sebou! A vraj je to vyššia intelektuálna úroveň. Keď si len prečítate dlhší intelektuálny traktát, prečo ten je viac, než ten a preto by ste toho a toho nemali počúvať, aký je to chudák, aký je len nemorálny, aký je len dosť neuvedomelý! Je to skôr len jedna fraška na intelektuálov, lebo človek môže dlho inteligentne rečniť a nepovedať nič nové alebo len krútiť sa ako had, pričom mu jeho inteligencia slúži len na maskovanie úplnej povrchnosti.

A vôbec by som nepovedala, že tu sú ľudia hlúpejší. Každý jeden má argumenty a vie vám ich zdôvodniť a ja viac súhlasím s ľuďmi tuto, takže pre mňa sú múdrejší, keď porovnám výpovednú hodnotu s „intelektuálmi“ tam, ktorí sa mnohokrát vyjadrujú len vulgárne a stručne pre naprostú aroganciu namyslených pajácov.

Ale nie som tu len sama. Chodievajú sem liberáli a vypisujú tu články pre voličov iných strán len urážlivé a zosmiešňujúce a to kruto zosmiešňujúce. Takto vyzerá ich morálka v praxi, že svoju vraj onakvejšiu inteligenciu majú na to, aby sa ako žiaci zo ZŠ iným len posmievali a provokovali ich. Chodia sem pohŕdať ľuďmi, pohŕdať voličmi iných strán, urážať ich a písať im, že sú primitívna lúza.
Takto spoznáte inteligentnejšieho človeka? Alebo skôr len ďalšieho arogantného pajáca, čo si myslí, že tým, že volí Progresívne Slovensko alebo ich slávny Most a celkom zožral ich propagandu Penty, už je niekym ako človek viac? Naozaj na to stačí napísať pár propagovaných fráz, poznať správnych ľudí, nejakú „intelektuálnu smotánku“ a už ste morálne niečo, niekým viac?

Však sa pozrite, čo tí ľudia hovoria. Nič svojské, čo by im nevypisovala propaganda, nie sú schopní žiadnej kritiky, lebo to sa boja, že by vo svojich skupinách už neboli dostatočne IN ovca. Nie sú schopní odpovedať na otázky a argumenty, lebo to vyrieši ich arogancia, že to nie je potrebné. Stačí inými len pohŕdať, keď nesúhlasia a nakoniec vám z toho zostane predstaviteľ liberálov – intelektuálny primitív, schopný len urážok pri iných názoroch. Nie obal, drahí liberáli, keď sa dá dolu tá tenká šupka ideologického nánosu stokrát opakovaných fráz, zostane pod ňou neoriginálny človek, neschopný ísť proti svojmu intelektuálnemu stádu, navyše arogantne nafúkaný, veď to mal pečiatku aj na múdrosť, aj na morálku. Tá propaganda a tie len žvásty nimi boli.

Napísala som, že ma tu za dva roky nikto neurážal a nikto mi nenapísal žiadnu urážku a nijako ma pre odlišnosť nezosmiešňoval. A napriek tomu sa mi to tu stalo, lebo tu chodia liberáli. 
Museli sem prísť liberáli, aby som si mohla prečítať aj urážky a spomenúť si – takýto je svet liberálov, čo sa za nich vydávajú. Chodili ma tu zosmiešňovať LEN LIBERÁLI!
Aby mi zas pripomínali, že nie som dosť taká alebo onaká, že som fašista, rasista, agent Kremľa, rusofil, nepriateľ štátu, nemohla som voliť SaS so svojimi myšlienkami a volali ma komunista, smerák alebo ako keby mali deväť rokov – Drevo.
To len pre liberálov môžte byť ľudský odpad alebo vás nazvú len ako vec. A mám veriť, že to sú tí múdrejší a inteligentnejší ľudia. Keď nemajú argument, primitívne trollujú, urážajú, opakujú, že sa chodia zabávať na primitívoch a to je ich inteligentná zábava a chcú vás naštvať tým, že vám budú vytrvalo opakovať, že ste fašista alebo nebudete mať meno, lebo vás budú volať Drevo!

Skutočne som sa nestretla s takým primitivizmom, čo by sa ešte vydával, že je intelektuálne na výške, lebo sa zabávajú na urážaní a zosmiešňovaní ľudí. Nestalo sa mi to od žiadneho smeráka, od žiadneho voliča inej strany, len od liberálov, ktorí sú vraj inteligentnejší a preto majú celonárodne takúto zábavu, že ich baví a tým aj sem chodia tráviť čas, že radi urážajú a zosmiešňujú ľudí. 
Nepoznám ani jedného voliča ĽSNS a je ich tu veľa, ktorý by bol takto primitívny. A žiadneho, čo by volil Smer alebo SNS. Aby som videla, čo je tu primitivizmus, musia sem chodiť LIBERÁLI.
A potom sa všetci čudujú, že prečo majú tak málo percent vo voľbách. Je to preto, že sa voči ľuďom správajú primitívne a pohŕdajú ľuďmi, hoci ich politické názory sú napokon také, že si zvolia krachujúcu Sieť alebo Most a vedia len štvať (aké príznačné aj v tomto) do vojny s Ruskom. Dnes by som povedala, že je to skôr vrstva len arogantných pajácov len oháňajúcich sa liberalizmom ako vejárom.

Včera tu zas jeden došiel a rovno začal urážať. Keď som mu napísala, že túto nevraživosť v spoločnosti spôsobujú práve liberáli svojimi urážkami a tým, že všetkým nadávajú do fašistov, intelektuálne sa hral, že nevie o čom píšem, lebo to nie je pravda, oni fašistami volajú len ľudí, čo obhajujú fašizmus. Neprešli ani dve hodiny a ten liberál začal všetkých naokolo urážať, že všetci, čo s ním nesúhlasia sú fašisti. 

Povedzte mi, ako tento primitivizmus nazvať? Liberálny?
To asi ťažko. S liberalizmom to má asi toľko spoločné ako kura so sopľom.

Včera som šla rozhorčená spať, lebo opäť som si naplno uvedomila, ako liberáli klamú a miesto diskusií a argumentov majú len aroganciu a urážky. A toto sa komplet nazýva intelektuálna liberálna elita.
Príďte na Pravdu. Čítajte, počúvajte a keď tu stretnete nejakého primitíva, nebude to volič ĽSNS, nebude to volič Smeru alebo SNS. Bude to vraj liberál. Práve má voľný čas, aby sa prišiel zabávať urážaním a zosmiešňovaním všetkého, čo nezapadá do jeho IN. Prečítate si urážky, jeho intelektuálnu zábavu a zostanete intelektuálne obohatený o primitivizmus.

.

„Česká iniciativa zajistí ukrajinské AFU granáty jen na 18 dní rovnocenné dělostřelecké činnosti“

21.04.2024

„Česká iniciativa zajistí ukrajinské AFU granáty jen na 18 dní rovnocenné dělostřelecké činnosti“ Aj to ich ešte len chce zohnať a nebude ich platiť ako naši progresívni hlupáci na predĺženie vojny o 18 dní. „Jenže ukrajinská média a vojenští komentátoři tlumí nadšení, protože těch 180 000 granátů je kapka v moři a Ukrajině to [...]

Na toto prispievate – len na väčší počet obetí!

18.04.2024

Aby ste dokázali pochopiť Ukrajincov, musíte si na ich mieste predstaviť seba. Ale to niektorí ľudia nedokážu. Bohužiaľ, to niektorí ľudia nedokážu, lebo vedia si predstaviť len seba a nemajú žiadnu empatiu. Takže, predstavte si seba. Predstavte si Slovákov o ktorých viete, že ešte aj väčšina progresívnych voličov by pred vojnou ušla. Keby vyhlásili vojnu a [...]

Superdebata lídrov kandidátiek do EÚ – Nerudová v nej bola paródiou na progresívcov

16.04.2024

To, čo nám tu celé roky chýba, sú diskusie k rôznym závažným politickým témam. V našom mediálnom priestore sa diskusie k politike už celé roky nevedú, vymenili ich len jednostranné diskusie jednej politickej strany. Škoda, že na Slovensku sa takejto politickej diskusie nedočkáme a aby bola taká dlhá! Všimnite si, že moderátorka v nej len moderuje [...]

remišová

Remišová: Konanie premiéra vykazuje známky zastrašovania súdnej moci

25.04.2024 13:50

Remišová to uviedla v reakcii na utorkovú kontrolu rezortu spravodlivosti na najvyššom súde.

SR súdy Kuffovci napadnutie farmár POX

Pojednávanie s Kuffovcami bude pokračovať v júli

25.04.2024 13:18

Súdny proces pokračoval výpoveďou ďalšej svedkyne.

Most v Poprade

V Poprade hrozí, že skolabuje doprava. Pomôcť má bezplatná jazda po diaľnici okolo mesta

25.04.2024 12:45

Je to problém, ktorý trápi vodičov v Poprade už roky. Štvorprúdovka vedúca z centra mesta do Kežmarku sa pod železničným mostom zužuje do dvoch pruhov.

polícia

Opitý vodič zdemoloval tri autá, nafúkal takmer 2,7 promile

25.04.2024 12:19

Škodu na vozidlách predbežne vyčíslili na približne 4 200 eur.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,492
Celková čítanosť: 5548364x
Priemerná čítanosť článkov: 3719x

Autor blogu

Kategórie