Založ si blog

Dokumentárny film jednej strany o opačnej, pričom obidve sú rovnaké

Nemyslím si, že slovo by mala mať len jedna strana, nech by bola akákoľvek. A rovnako, ako mi vadilo, keď liberálkovia neumožňovali diskusie, rovnako, len celkom rovnako mi vadí, keď sa zas umlčiava opačná strana alebo akákoľvek. Napríklad nie som zástancom toho, aby sa umlčiavali nejakí príslušníci strany ĽSNS a nedostávali priestor k diskusiám. Proti názorom sa bojuje diskusiami a v diskusiách, aby ľudia počuli všetky protiargumenty a sami si mohli utvoriť názor, lebo len vtedy sa menia dobrovoľne a nielen dočasne násilím, čo sa prejaví len v opačnom extréme. Ak si niekto myslí, že diskusiami to nepôjde, vždy to znamená len to, že nebude mať argumenty, že sa bojí, že nemá dostatočné argumenty, ktoré by mohli ľudí presvedčiť.

Porušenie pracovnej disciplíny v čase osobného voľna v nedeľu, keď sa pracovníčka svojvoľne rozhodla zúčastniť sa na demonštrácii za slušné Slovensko.

 

video od 44 min:

 

https://www.aktuality.sk/clanok/634779/dokument-o-praktikach-primatorky-humenneho-je-vonku/

Ja sama som sa týchto demonštrácií nezúčastnila, o čom som už písala, lebo podľa mňa mali byť zneužité na presadzovanie nových strán v politike s ktorých smerovaním pre ich politickú servilnosť nesúhlasim, čo som tiež písala prečo a čo sa aj potvrdilo. Ale absolútne nesúhlasím s tým, aby sa ľuďom zakazovalo zúčastňovať sa akýchkoľvek demonštrácií, lebo toto sa môže otočiť aj proti vám a demonštráciám, ktoré budete schvaľovať a ktorých sa budete chcieť zúčastniť.

 

od 45 min. Poškodzujete školu (z pracovnej porady) – keď sme v demokracii:

„O demokracii chceš?

Demokracia nikdy nebude a nikdy nebola na Slovensku.

A tam, kde to došlo teraz, za to ja nie som zodpovedný. Končím!“

 

Na proteste vystúpila v nedeľu – „Bola som písomne napomenutá o porušení pracovnej disciplíny.“

 

„Riaditeľka okrem toho trvala na tom, aby škola dostala viac z peňazí, ktoré na ňu platí štát. Tvrdila, že majú na ne právo, nemusia fungovať s priškrteným rozpočtom.

Navyše urobila z pohľadu mesta hanbu, keď sa bez konzultácie s primátorkou rozhodla pomenovať školu po Breinerovi, známom kritikovi vládnej strany Smer. Zákon nevyžaduje súhlas mesta s premenovaním školy. Kultúra vládnutia v Humennom je však taká, že súhlas sa očakáva.“

 

Tento dokumentárny film mi pripomenul socializmus. Presne tak sa ľudia aj v socializme správali – „Daj si pokoj! Preboha, čo to nechápeš!“ Každý bol cvok, kto by sa chcel ozvať a tak je to aj dnes. A tu môžte vidieť, že to vôbec nebolo len socializmom, ale presne takí ľudia sú a takú náturu majú – správať sa takto totalitne kdekoľvek.

 

Takú náturu majú aj liberálkovia, čo sme nedávno mohli zas vidieť na kauze „Lívia“ a o čom by dokument mohla zas točiť opačná strana. (Naozaj mohla? Ja si myslím, že už nemohla.) Každý sa snaží opačných až totalitne umlčiavať a vysmievať, keď neslúži takým pánom ako on.

 

Ani liberálkovia nie sú iní, čo si už zrejme ten študent VŠMU neuvedomuje. Ale akákoľvek moc ľudí sa po čase začne správať takto totalitne s arogantnosťou moci a preto je veľmi dobré, že tu stále budú existovať aj ľudia, čo s vami nebudú súhlasiť, lebo len ich existencia túto slobodu dokazuje, aj zaručuje. A rovnako aj vo všetkých diskusiách.

.

„Opozice uvažuje o odebrání pravomocí vládě k vyjednávání mezinárodních smluv s pomocí nového prezidenta! „

28.03.2024

To ide o stratu veta, vnútenie kvót na migrantov, čo sa už len nevolajú kvóty a zaťahovanie do vojny, čiže tretej svetovej! „Na Slovensku hrozí palácový převrat proti vládě Roberta Fica?“ Takto opozícia bojuje proti výsledkom volieb, že sa snažia vnútiť svoju politiku všetkým občanom, ktorá vo voľbách prehrala – cez prezidenta! K tomu [...]

Ako Korčok obhajuje stratu veta Slovenska

27.03.2024

Progresívni trollovia na Pravde tu klamú ľudí, že Korčok nie je za stratu veta! A takto progresívci klamú ľudí všade, aby netušili že s Korčokom si na svoju hlavu volia stratu veta našej krajiny, o čo sa má tento poskok Progresívneho Slovenska zasadzovať celkom rovnako ako v Česku ich prezident Pavel. Celkom rovnako, ako Čaputová pred voľbami na prezidentku [...]

Lipšic tam povedal: „Myslím si, že každý človek si urobí na to názor sám! „

27.03.2024

Nemám rada nespravodlivosť. A to až tak, že keď moja najväčšia opozičníčka na SME nyrra, ktorá bojovala za tábor náboženských fanatikov, mala pravdu a iní na ňu nespravodlivo útočili, nedalo mi to a postavila som sa na jej stranu. Práve vtedy, keď na ňu najviac útočili a mohla som byť škodoradostne ticho, nedalo mi to, že má pravdu a postavila som sa na jej stranu, [...]

žena, nemocnica, lôžko, pacient, tehotná, tehotenstvo, gravidita, pankreas, cukrovka

Fatálne zlyhanie v pražskej nemocnici. Žene urobili potrat pri kontrole, splietli si pacientky

28.03.2024 14:52

V pražskej Fakultnej nemocnici na Bulovke došlo k obrovskému omylu.

Mahmúd Abbás

Palestínska samospráva má novú vládu

28.03.2024 14:51

Jej predsedom bude dlhoročný poradca prezidenta Muhammad Mustafá.

Krišjanis Kariňš

Šéf lotyšskej diplomacie Kariňš odstupuje pre trestné stíhanie

28.03.2024 14:37

Lotyšská generálna prokuratúra rozhodla o začatí trestného stíhania v súvislosti s jeho výdavkami na leteckú dopravu vrátane využívania súkromných lietadiel.

Jana Bittó Cigániková

SaS kritizuje prerozdelenie peňazí v zdravotníctve, žiada zrušenie tzv. prerozdeľovacej vyhlášky

28.03.2024 14:36

Kompetenciu prerozdeľovať peniaze navrhuje presunúť na zdravotné poisťovne.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,474
Celková čítanosť: 5517659x
Priemerná čítanosť článkov: 3743x

Autor blogu

Kategórie