Založ si blog

Teraz by to bolo všade, keby sa to stalo

Naozaj?

Určite si myslíte, že zatajenie útoku žraloka sa môže stať len vo filme „Čeluste“ a v skutočnosti už po tomto filme sa predsa niečo také nestane, najmä, keď dnes žijeme v dobe internetu. Ale skutočnosť je trápna ako v najstupídnejších filmoch, pri ktorých neveríme, že to by ich fakt opakovali aj v realite.

Ale aj na tomto príklade, ktorý sa práve odohráva v týchto dňoch, máme dôkaz, ako ľahko sa aj v dobe internetu klamú ľudia a to kdekoľvek. Lebo ak sa dá zatajiť správa v Egypte, rovnako sa dá aj pre Slovensko alebo iné krajiny a to aj v politike.

To, že v Egypte zabil českého turistu žralok, to v Egypte nevedia ani 4.8. Jednoducho kvôli turistike je im to zatajené, že to nevedia ani Egypťania. Ani my by sme to nevedeli, keby to nebol český turista, ale keďže ide o českú cestovku, tak len preto sme sa to mohli dozvedieť. Sme ďaleko a nehrozí, že im odplašíme turistov.

Včera a dnes prebiehala medzi turistami v Egypte a inde na svete takáto diskusia, kde ostatných márne presviedčali, že napadnutie žralokom u nich nie je vymyslené:

Jared M, budem rád pre informácie z lokality .. Zatiaľ som našiel informácie iba v českom a českom televíznom vysielaní. Bolo to údajne v Calimera Habiba …

Ok, len mi volal môjho amerického kamaráta Shark, ktorý nemal odpoveď tzv. Jeho priateľa v úrade Red Sea Marine Park Authority (RSMPA), pretože tí, ktorí tu žijú, poznajú týchto ľudí veľmi dobre a veľmi rešpektujú.

Potvrdzuje, že dnes nebola oznámená útokom alebo smrťou a oni by boli prvý na scéne.

Nemám tušenie, kde to vzniklo, ale ako som povedal, že máme oficiálny systém v rekreačnej oblasti.

Ako som povedal, minulý rok to bol incident a myslím, že to bolo okolo 3 rokov od poslednej fatality.

Ospravedlňujem sa, ale nájdem správy ťažko uveriteľné. Egyptské úrady by to skryli a brali to vážne.

Každopádne je zvláštne, že sa mimo Českej republiky nenachádza žiadna zmienka. Ale silne pochybujem, že to nie je pravda.

České ministerstvo zahraničných vecí a cestovná kancelária (exim turné) to potvrdili českému tlači …..

Som zo Srbska a bol tiež zverejnený v našich správach.

Nemám tušenie a ja tu žijem nie len ďaleko od rezortu a všetky ponorné lode fungujú normálne.

Zistil som, ale ako som povedal, že máme v prevádzke varovný systém, ktorý sa dnes neaktivoval.

Takže nemám odpoveď a v miestnych ohlásených správach nie je nič

Zdá sa, že táto správa hovorí o útoku v médiách v Českej republike .. Som vMarsa Alam teraz, žiadna správa od ľudí tu, ja som tiež hľadá viac informácií, ako je napísané tu .. Niečo pravdepodobne naozaj stalo, ale nebudem sa starať v Makadi .. Všeobecne žraloky nie sú nebezpečné, je to veľmi zriedkavé nehody ako to .. Avšak .. V Marse alebo Sharm je oveľa viac žralokov ako v Makadi alebo Hurghada .. Ak médiá hovorí pravdivé A vyzerá ako Áno RIP pre muža ..

Zdá sa, že je to pravda

uz 4.8.

 Ahoj, neuvedomil som si skôr, že hotelové mólo bolo dnes zatvorené, pretože dnes je veľa ľudí plávanie a šnorchlovanie, ale vstupujú do útesu zo susedného prístavu. Tiež som počul, že správy sú bohužiaľ správne, ale je to veľmi tajné a nikto nič nevie.

Späť na šnorchlovanie teraz …

83. Re: Shark útoky

To je to, čo čítajú v českých novinkách. Nehlásili to priamo.

Nič v novinkách nikde inde … google..egypt pages … facebook

Teraz by to bolo všade, keby sa to stalo

Posledný muž z roku 2017 (s manželkou a deťmi na dovolenke .. fungujú to znova)

Veľmi zvláštne

Dúfame, že nie je pravda, pretože to nepotrebuje ovplyvniť egyptskú turistiku

Všetci radi egypt a vždy navštívime!

Jo. Dostávajú to správy, aby turistov nevystrašili. Minulý rok nemohli, pretože to bol turistický úrad Rakúska a každý si môže prečítať články v nemčine.

Všetky správy prichádzajú z českých stránok a nič ani na arabských miestach, ktoré sú lokálne v danej oblasti.

Re Post 81 – Článok EGYPTIAN STREETS neobsahuje žiadnu citáciu z miestnych zdrojov potvrdzujúcich smrteľnú nehodu.

Práve som skenoval novinovú sekciu Reuters „Afrika“ a nič sa nezmieňuje.

Nevidím žiadne ďalšie správy, ktoré by zahŕňali túto udalosť.

na zdravie

Anthony

87. Re: Shark útoky

Je pravda, potvrdili to oficiálne osoby.

Ak nikto nie je Egypt o tom vie, potom jasne dokazuje, že sa miestne úrady pokúšajú skryť to!

Tu je preklad od osoby, ktorá tam žije:

Jarred Neviem, kto sú tvoje kontakty Egypt potápačské centrá, ale môj priateľ pracuje v potápačskom centre v Marsa Alam a on už vedel o útoku žralokov už včera popoludní. Stalo sa to okolo pol hodiny v hotelovej móle Habiba. Povedal, že to bol žralok Maco, ktorý by nemal byť tu v tomto období sezóny, pretože teplota vody je pre neho veľmi vysoká.

Avšak potápačské centrum vydalo oficiálne vyhlásenie, že šnorchlovanie a plávanie v modrej vode je zakázané. Potápanie samozrejme je bezpečné.

Ak neveríte, skúste kontaktovať Blue Ocean.

Práve som zavolal operátora na potápanie Marsa Alam a dnes v meste Marsa Alam nedošlo k žiadnemu žraloku.

Ak by som to vedel a počul by som.

V auguste 2017 došlo k incidentu, preto by som si overil dátumy a ignoroval falošné správy.

Budem držať otvorenú myseľ, kým ja som počul a požiadal ľudí, ktorí budú vedieť a oni nevedia nič ani námorný park ľudia nevedia nič, čo ma najviac prekvapilo.

Ale Adam, ktorý nie je hlásený žiadnym iným spravodajským kanálom, v žiadnej inej krajine.

V telegrafe a takisto to bolo v správach v Maďarsku a na Slovensku ako najnovšia obeť bola česká národnosť a tak je to krajina s blízkym okolím.Spoločnosť Google neaktualizovala nič. Prvýkrát som sa tiež pozrel.

No ešte nemám žiadnu predstavu a som šokovaný, že by niekto v Českej republike veril, že skrývame novinky! Myslí si, že sme hlúpi alebo hlúpi?

Máme pravdepodobne varovný systém na par s varovným systémom tsunami o žralokoch.

Potápačské lode majú všetko zanechané Port Ghalib dnes ráno všetky lode v prevádzke.

Služba divokej zveri v morskom parku nemá žiadne obmedzenia v ovplyvnení alebo na mieste.

V súčasnosti nie je povolená žiadna oblasť.

Práve som vyčerpal každý miestny zdroj a dokonca aj miestnu spravodajskú stanicu.

Žiadny miestny nemôže vedieť, že ani polícia si niečo neuvedomuje a sused, ktorý pracuje v nemocnici ako konzultant, hovorí, že nemocnica nedostala žiadnu obeť útoku.

Stále nemám žiadnu predstavu a more je plné ľudí.

Takže námorná lodná doprava hlási poslednú loď na dobytku na trase bola pred 7 mesiacmi a ne smeruje do prístavu v Egypte, všetky tieto veci môžu byť kontrolované voľne.

Takže nemám tušenie, kde alebo ak sa to stalo v oblasti Marsa.

Pokúsi sa uchopiť Luka, on to bude vedieť.

Je to na Slovensku, Srbsku a Maďarsku

narcisz, nehovoríme, že to nie je, čo hovoríme, že to môže byť veľmi stará správa, Jared sa pokúša dostať Luka, ktorý to určite vie.

Ale dôverujte nám, správy o útokoch žralokov Egypt sa šíril ako divoký oheň. Taktiež zodpovední prevádzkovatelia potápačov dostanú svojich potápačov z vody, ak sa v oblasti objavia správy o „žralokoch“.

999, pokiaľ vieme, že ide o staré správy, pravdepodobne už pred 10 rokmi.V tej časti červeného mora bude v tomto ročnom období takmer vždy žraloky, ale nikdy ich neuvidíte. A ak máte to šťastie, aby ste videli nejakú, mali by ste vidieť aspoň desať.

Posledný hlásený incident žralokov bol v skutočnosti pred rokom už 4. augusta podľa záznamov v polícii.

To nebolo smrteľné.

Stalo sa to, kto vie a ako som povedal, že nekryjeme útoky v Egypte, to je náš živobytí a živobytie.

Hotel, kde sa stalo, má v pláne plnú prevádzku a šnorchlovanie vo vode.

Ak by došlo k mimoriadnej udalosti, pláž by bola aspoň uzavretá na minimálne 48 hodín ako štandard.

Nesúhlasím s novinkami v Českej republike, ktoré sú v súčasnosti BS, kým to neviem samo o sebe v našom okolí.

Oh a nemocnica, na ktorej pracuje môj sused, by bola tam, kde bude telo ísť, pretože je to jediná nemocnica pre 100 ľudí v tejto oblasti.

Viem, že budem nazývať Elite Divers, o ktorých budú vedieť.

Ospravedlňujeme sa, ale zatiaľ niečo nie je zvonenie vpravo a určite sa obráťte na cestovnú kanceláriu trochu ako Elite Divers ok potom.

Rovnako ako som povedal, že je nešťastný, ak je to pravda, ale ja som nič nerobila a ani som nemal služby v oblasti námorných parkov a ak si nemyslíte, že som správny, zavolajte ich sami.

Boli by prvé, kto by bol povolaný do tejto oblasti.

Áno, vykopávam a zdá sa, že pre túto novinku je len jeden český zdroj.Nenašiel som nič iné. Som si celkom istý, že je to falošný moment a som zvedavý, odkiaľ pochádza. Echo24.cz bolo prvým, kto to oznámil, sú citácie od hovorcu cestovnej kancelárie, ale to je všetko. Zdá sa trochu rybí 🙂

Steven, uvedomujem si, že ide o mimoriadne zriedkavú udalosť, o ktorej stále ešte nevieme dosť, ale včera v noci potvrdili české televízne správy české konzuláty Egypt . Veľmi pochybujem, že by to bol podvod 🙂 Nezáleží na tom, že sa chystám na šnorchl a ponoriť sa do Egypta znovu bez obáv 🙂

tripadvisor

Dobrý deň od Marsa Alam ! Mólo je otvorené, ľudia plávajú a šnorchlujú, potápačské člny sú vonku, všetko vyzerá v poriadku.

Palác je veľmi pekný!

Vďaka Adamovi, my nie sme hovorili, že sa to nestalo, to, čo hovoríme, je, že nemôžeme nájsť niekoho, kto vie 100%, že sa to stalo

Ive som si to všimol a všetky prídu s novinkami o útokoch žralokov a bizarne, ktoré vyhlásili pred 4 dňami v roku 2018, ale čítali článok a jeho rok 2015.

Zdá sa, že tieto spoločnosti robia to on-line, aby tlačili na svoje webové stránky viac návštevnosti. Šokujúce.

Rozhodne nič na Google o tejto predpokladanej udalosti!

Bude to všetko v správach, pretože ľudia sa rýchlo podelia, ak sa to stane

Ive požiadala svojich priateľov v Českej republike, aby to požiadali

Ako egyptský som hľadal v arabčine a žiadny výsledok, oni dont skryť takéto nehody tu.

Nie je to podvod, potvrdzuje to český konzulát v Egypt a tiež cestovná kancelária.

Môj sused pracuje ako konzultant v jedinej nemocnici, kde by bola obeť prijatá.

Som chorý na smrť 1 príspevok zázraky sa stále podpisujú na TA dnes a potvrdenie BullS ** t!

Žila som tu viac ako rok. Máme varovný systém Žralok neaktivovaný.

Máme tím amerického vedeckého tímu, ktorý tu označuje a zaznamenáva Žraloky žiadne správy o incidentoch.

Dokonca aj hotelový manažér v rezorte, kde sa to stalo, netuší, o čom hovoria ľudia.

Riaditelia morských a divokých zvierat si taktiež neuvedomujú žiadnu udalosť.

Kto iný by som sa mal pýtať pápeža?

Česká správa 1000 kilometrov ďaleko musí byť pravda, najmä ak to hovorí česká spoločnosť Travel.

Príďte to povedať ľuďom, ktorí tu žijú! Marina je prázdna z potápačských lodí, takže sa budem držať toho, čo viem.

Ako Jared povedal, že to nie je správa v Egypte

Všetky falošné som si istý

Ahoj, neuvedomil som si skôr, že hotelové mólo bolo dnes zatvorené, pretože dnes je veľa ľudí plávanie a šnorchlovanie, ale vstupujú do útesu zo susedného prístavu. Tiež som počul, že správy sú bohužiaľ správne, ale je to veľmi tajné a nikto nič nevie.

Späť na šnorchlovanie teraz …

To je to, čo čítajú v českých novinkách. Nehlásili to priamo.

Nič v novinkách nikde inde … google..egypt pages … facebook

Teraz by to bolo všade, keby sa to stalo

Posledný muž z roku 2017 (s manželkou a deťmi na dovolenke .. fungujú to znova)

Veľmi zvláštne

Dúfame, že nie je pravda, pretože to nepotrebuje ovplyvniť egyptskú turistiku

Jo. Dostávajú to správy, aby turistov nevystrašili. Minulý rok nemohli, pretože to bol turistický úrad Rakúska a každý si môže prečítať články v nemčine.

Som stále zmätený, ale v okamihu, keď som vyčerpal všetky kontakty, bude sedieť na plote.

Povesti cestujú a som prekvapený, že všetky ponorné lode sú v prevádzke.

Takéto veci nie sú zakryté a ak je to pravda, potom smutné a nešťastné.

Je to veľmi zriedkavé, čo sa stane a je pravdepodobnejšie, že sa zabijete na egyptskej ceste ako žralok.

Som prekvapený, že všetci veľkí riadiaci pracovníci v oblasti Marine a Wildlife nevedia a ja viem, že je to málo.

Nemám tušenie, prečo by to pokryli, a ako som povedal, máme vynikajúci systém varovania a stále by som nemal odrádzať od vstupu do mora alebo potápania.

Smutné, ak sa to stalo, ale žraloky boli dlho v mori pred sebou a musíme zdieľať vodu za niečo, čo nás všetci radi.

Všetky správy prichádzajú z českých stránok a nič ani na arabských miestach, ktoré sú lokálne v danej oblasti.

Re Post 81 – Článok EGYPTIAN STREETS neobsahuje žiadnu citáciu z miestnych zdrojov potvrdzujúcich smrteľnú nehodu.

Práve som skenoval novinovú sekciu Reuters „Afrika“ a nič sa nezmieňuje.

Nevidím žiadne ďalšie správy, ktoré by zahŕňali túto udalosť.

Je pravda, potvrdili to oficiálne osoby.

Ak nikto nie je Egypt o tom vie, potom jasne dokazuje, že sa miestne úrady pokúšajú skryť to!

Tu je preklad od osoby, ktorá tam žije:

Jarred Neviem, kto sú tvoje kontakty Egypt potápačské centrá, ale môj priateľ pracuje v potápačskom centre v Marsa Alam a on už vedel o útoku žralokov už včera popoludní. Stalo sa to okolo pol hodiny v hotelovej móle Habiba. Povedal, že to bol žralok Maco, ktorý by nemal byť tu v tomto období sezóny, pretože teplota vody je pre neho veľmi vysoká.

Avšak potápačské centrum vydalo oficiálne vyhlásenie, že šnorchlovanie a plávanie v modrej vode je zakázané. Potápanie samozrejme je bezpečné.

Ak neveríte, skúste kontaktovať Blue Ocean.

Teraz som Marsa Alam a šnorchlovanie a plávanie v modrej vode je zatvorené na ďalšie 3 dni. Strážcovia sú na to veľmi prísni a zbavujú každého, kto sa snaží vstúpiť do hlbšej vody na šnorchlovanie.

Zdá sa, že potápačské člny fungujú normálne.

To je to, čo môj priateľ povedal včera od svojich priateľov – potápačov.

Ako hovorím, skúste kontaktovať Blue Ocean v Abu Dabbab. Nemajú s tým nič spoločné, majú len informácie, ktoré som presvedčený, že už existujú všetky potápačské centrá a hotely Marsa Alam .

Incident sa stalo v Calimera Habbiba, zvyšok tela bol neskôr nájdený v Brayka 😢

Budeme zajtra cestovať na Jaz Lamaya, takže som chcel vedieť viac, čo sa stalo. Všetky miestne a blízke správy boli naplnené, ale videl som tu veľa popierania a nedôvery tu.

Tragédie sa stávajú a od tejto chvíle to sú stále povesti a žiadne správy v miestnych správach o tom, kde žijem a čítať

Novinky v Českej republike nemajú zmysel tisíc kilometrov ďaleko.

Ako som povedal smutné správy a ľutujem, že je to ťažké, ale život pokračuje a hovorím to bez neúcty a ak niekto navštívi Marsa Alam a nie je si vedomý toho, čo žije v mori, sú šialené.

Nielen žralokovia môžu zabiť a ja by som spoznal niektoré z lúčov a jedovatých rýb, ktoré plávajú okolo.

V miestnych spravodajstvách alebo rozhlasových staniciach ešte nie je žiaden oznamovač v arabčine alebo inom jazyku.

Je prekvapujúce, že varovný systém nebol použitý.

Nepodporoval nikoho komentáre, vysielané tu, skôr. Jednoducho som chcel zistiť pravdu o tejto tragédii.

Zdá sa, že došlo k smrteľnej nehode.

Moja sústrasť rodinám.

Nebudem zastaviť septembrovú dovolenku alebo plávanie v Červenom mori, ak sa nezverejnia miestne obmedzenia.

Nuž, systém potom nefunguje dostatočne rýchlo. Žralok zabil českého turistiky Marsa alam v piatok 3. augusta 2018.

Novinky v Českej republike nemajú zmysel? Najdôležitejšie sú české médiá, pretože komunikujú s agentúrami Českej cestovnej kancelárie. Samozrejme, že egyptské médiá nechcú hovoriť o tom, pretože nechcú vystrašiť ľudí a strácať turizmus. Poď.

4.8. o 17,00

Dobrý deň pane

žiadne fatálne 4 žraločie útoky neboli hlásené v posledných dňoch, ako ste práve povedali.

žiadne informácie alebo informácie týkajúce sa tohto incidentu, všetko, čo doteraz vieme, je

muž, 41 rokov, česká národnosť, sa stalo v marsa alam.

Som inštruktor pre potápanie a pracujem ako sprievodca liveaboard a môžem vás uistiť, že nie je potrebné byť upozornený, žraloky existujú vo všetkých moriach a to nie je správa, mediusový útok tiež existuje v Stredozemnom mori ešte viac ako žralok útoky v červenom mori. žraloky v červenom mori sú vrcholom, kde ľudia cestujú odkiaľkoľvek, aby sa s nimi ponorili. nemôžem posúdiť skutočný incident, pretože nemáme žiadne informácie.

prosím, pozrite si svoju fotografickú stránku a pozrite sa na druh interakcie, ktorú môžeme mať s nimi

Pre každého, kto je prekvapený, že nemohli nájsť nič o žralokovom útoku českej turistiky na Google, najmä Jared, ktorý ho nazýval podvodom niekoľko hodín po incidentu. Stalo sa to v piatok, ako by ste o tom mohli nájsť na Googli tak rýchlo? Mali by ste vedieť, ako funguje motor. Musí byť na CNN alebo BBC uvedené vyššie.

Okrem toho minulý rok egyptské médiá informovali o útoku žraloka, ktorý ste uviedli vo štvrtok, zatiaľ čo sa to stalo na Modanoch! https: / …

Tak rýchlo pracujú egyptské médiá – a to bol nemecký turista nie český.Očakávajte informácie v egyptských médiách asi v pondelok alebo utorok.

Bola som šokovaná názorom, že české médiá nemajú žiadnu hodnotu.Česká republika je súčasťou EÚ, možno si pamätáte náš bývalý prezident Václav Havel. Sme moderná krajina a samozrejme Ministerstvo vnútra, konzulát v Bratislave Egypt, atď. Je v takýchto prípadoch ihneď informovaný.Ako by mohli médiá verejnej správy informovať o niečom, čo sa nestalo?Prečo by tlačový komisár Exim turné hovoril v televízii o falošnom útoku na uvoľnenie potenciálnych klientov? A áno, je pravda, že žraloky sú všade.Bohužiaľ, nie všade hádzať mŕtvych hospodárskych zvierat z lode. Škoda, že kvôli tomu musel zomrieť niekto. RIP do rodiny. Milujem Červené more, bolo tam mnohokrát … Ale táto nedbanlivosť ma v mojom synovi blíži v blízkej budúcnosti.

Ďakujem za vaše myšlienky, Martina K.

Vie niekto o ostatných 3 útokoch z pôvodného príspevku?

Ako vidíte – publikovali médiá v iných krajinách – v Maďarsku, na Slovensku, v Rakúsku av Nemecku. Prečo ste to nevideli?

Nespočíva medzi výsledkami vášho vyhľadávania v aplikácii Goggle, pretože spoločnosť Google zobrazuje to, čo si myslí, že by vás zaujímalo. Pretože nehovoríte v žiadnom z týchto jazykov, prečo by to malo byť medzi prvými výsledkami? Ak by to bol CNN alebo BBC, bolo by to inak.

Áno je pravda, náš český muž zomrel Marsa Alam včera.

Tento článok na egyptských uliciach je zábavný: 

„41-ročný turist z Česka bol v piatok 3. augusta zabitý žralokom, informuje miestne české médiá.“

Zostávajú dve možnosti. Buď je to podvod, a ja to veľmi pochybujem, pretože osoby hovoriace s českými médiami sa zdajú byť legitímne. Ani egyptskí úradníci sú zatracení ignoranti, možno zámerne sa snažia skryť.

Mám WhatsApp pár priateľov v meste Marsa, Quisir a Hurghada . O tom nikto nepočul.“

Zrejme som tu niektoré komentáre skopírovala viackrát, ale nechce sa mi to hľadať, ktoré. Len aby ste mali predstavu, o čom všetkom tak nie sme informovaní my, keď sa niečo stane v inej krajine, čo sa nemáme dozvedieť my? Napríklad, ako čo bolo na Ukrajine. 

Je to zaujímavé čítať, že Česko je akási pochybná krajina, v ktorej si len vymýšľajú o útoku žraloka, o ktorom by oni museli predsa niečo vedieť, keď sú priamo tam a sú z potápačských škôl, zo systémov varovania o žralokoch a to by predsa hneď vedeli všetci a nikto nevie. Všetci sa potápajú, šnorchlujú, more je plné, žiadna loď nezostala bez pravidelného biznisu.

„O riziku napadení žralokem turisté v hotelu vědí. Potvrzuje to také Martin Krupička, který ve stejném hotelu trávil rodinnou dovolenou. Ze stejného hotelu se vrátil v pátek. „Kousek u toho mola, kde se to stalo, nás místní varovali, že je tam ostrůvek žraloků a že by tam turisté vůbec neměli plavat. Klučina, který tam s lidmi šnorchluje, říkal, že tam může jen on, protože vydrží pět minut pod vodou a dokáže žraloky podplavat,“ řekl pro Blesk Zprávy Martin.“

Je ale veľmi zaujímavé, že turisti v recenziách píšu, že šnorchlovať z toho móla ráno je zakázané a nikto im nevysvetlil prečo, lebo turisti to porušujú a šnorchlujú z toho móla aj ráno. Nie každý musí vedieť, že útoky žralokov sa najskôr vyskytujú ráno a večer a že v tom zákaze môže byť dôkaz, že miestni potom o ich zvýšenom výskyte vedia, ale poriešili to zákazom len ráno.

Taktiež o takýchto veciach vás neinformujú:

Pokud se přes léto chystáte k moři, měli byste vědět toto. Může Vám to zachránit život!

„Pobřežní proudy jsou nejnebezpečnější v mělkých vodách s mírným svahem a pískovým podkladem, kde se navíc nacházejí i menší pískové ostrůvky, či kopy písku pod vodní hladinou.

Takové koridory mohou vznikat po celém pobřeží pláže. Do moře je tedy odnášeno velké množství vody, což vyvolává reakci v takové podobě, že se i směrem na pláž valí stále více vody v podobě vln a vytvářejí silný zpětný tok.“

https://prosvet.cz/pres-leto-chystate-k-mori-meli-byste-vedet-muze-vam-zachranit-zivot/#utm_source=facebook&utm_medium=FB&utm_campaign=fb111

Toto ľudia tiež nevedia, pretože vždy sa rozčuľujú, keď na nich plavčíci v Bulharsku, kde sú silné spodné prúdy, pískajú každú chvíľu, že čo toľko ľudí obmedzujú. Tam majú svoju službu len do 18,00 a keď zmiznú, ľudia si vydýchnu, že konečne si môžu plávať, ako chcú. Keď som bola pred dvomi rokmi v Bulharsku, len čo takto plavčíci odišli, za chvíľu sa začal topiť turista a pokým ich znovu zohnali, už ho vylovili len utopeného. Ľudia by mali vedieť, že to nie je len preháňaním plavčíkov, ale žiadne také informácie turistom neposkytujú ani cestovky. Videla som video, kde sa na tom istom mieste, kde býva aj celkom pokojné more, len možno 4 metre od brehu topila žena a nedokázala tak krátku vzdialenosť prekonať sama, len s pomocou troch plavčíkov a to neboli nejaké zvlášť veľké vlny, aké som tam už videla.

Biznis s turistikou je presne ako v tých trápnych a pre nás až smiešnych filmoch, že predsa až takí by ľudia neboli, nadovšetko. Čo ak by sa potom turisti báli a mohli aj neprísť?

.

Prečo som nevolila Pellegriniho

29.03.2024

Aj politika má svojich Barabášov – ľúbivejších pre dnešných primitívnejších – malomeštiakov. V dnešnej politike je to pre nich Pellegrini. No ja som vo voľbách volila Blahu a Fica! Nie preto, že sú Ježiš, ale preto, že tu najúčinnejšie bojovali proti progresívnej totalite! Hlavné je nevoliť Judáša! Síce je to nepodstatné, len pre [...]

„Opozice uvažuje o odebrání pravomocí vládě k vyjednávání mezinárodních smluv s pomocí nového prezidenta! „

28.03.2024

To ide o stratu veta, vnútenie kvót na migrantov, čo sa už len nevolajú kvóty a zaťahovanie do vojny, čiže tretej svetovej! „Na Slovensku hrozí palácový převrat proti vládě Roberta Fica?“ Takto opozícia bojuje proti výsledkom volieb, že sa snažia vnútiť svoju politiku všetkým občanom, ktorá vo voľbách prehrala – cez prezidenta! K tomu [...]

Ako Korčok obhajuje stratu veta Slovenska

27.03.2024

Progresívni trollovia na Pravde tu klamú ľudí, že Korčok nie je za stratu veta! A takto progresívci klamú ľudí všade, aby netušili že s Korčokom si na svoju hlavu volia stratu veta našej krajiny, o čo sa má tento poskok Progresívneho Slovenska zasadzovať celkom rovnako ako v Česku ich prezident Pavel. Celkom rovnako, ako Čaputová pred voľbami na prezidentku [...]

Rusko Navaľnyj úmrtie

Biskup na Veľký piatok prirovnal zaobchádzanie s Navaľným k osudu Ježiša

29.03.2024 15:17

„Skončil až v neľudskom gulagu v polárnom ľade," povedal. Zvyšok sveta uvidí "jeho posolstvo slobody" vo večnosti, povedal biskup.

Rural Emergency Hospitals

Slováci si skryli kódy pod klobúky a nadchli špičkových amerických technológov

29.03.2024 15:00

Organizácia Slovak PRO pomáha Slovákom uchytiť sa na americkom trhu. Kto má skvelé nápady, má šancu uspieť aj v silnej konkurencii v USA.

zalužnyj, syrskyj

Syrskyj: Rusi vypália šesťkrát viac munície. V Charkove sme mohli dosiahnuť viac

29.03.2024 14:16, aktualizované: 15:55

Ukrajinské obranné sily pozdĺž celej rozsiahlej frontovej línie podľa neho majú len minimum zbraní a munície.

Maďarsko polícia pobodanie péter baumann

Obeť a dvoch zranených si vyžiadal výbuchu v bytovke v Budapešti

29.03.2024 13:10, aktualizované: 15:42

Evakuovať museli 50 ľudí.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,475
Celková čítanosť: 5519166x
Priemerná čítanosť článkov: 3742x

Autor blogu

Kategórie