Založ si blog

Nedá mi, nezastať sa Havrana

Každemu vadí niečo iné. Vás Havran nezaujíma z toho pohľadu, že tu spolupracuje na okliešťovaní práv žien v Európe (pričom si iste myslí, aký je feminista), mňa nezaujíma z pohľadu, ako urazil kresťanov.

Tiež som kresťanka a mňa neurazil, lebo presne ako pri tej Bille, si o tom myslím doma svoje a že mal pravdu.

 

Ak tu denne kritizujem, že liberálkovia neumožňujú slobodu slova, tak to neznamená, že by som im chcela zapchať ústa a najmä, keď s nimi niekedy v niečom súhlasím.

Takže mňa oslovil Juraj Poláček, ktorý na alternatívnych médiách napísal:

 

„Je chyba, vyzývať na odchod Michala Havrana“

 

„Diskusia je nutná aj k tomu, aby si na základe takýchto výmen vedeli poslucháči urobiť obraz a v prípade demokratických volieb by na tomto základe mohli voliči smerovať svoju podporu politickým stranám.

Rozhodne si myslím, že nie je cestou zákaz, ako chcú niektoré skupiny obyvateľov. V skutočnosti sú Havranove relácie príležitosťou ako rozšíriť pluralitu názorov. Len to treba správne pochopiť a správne odkomunikovať.“

 

Je CHYBA vyzývať na odchod Michala Havrana z obrazoviek RTVS

 

S Havranom súhlasím, keď kritizuje postoj kresťanov. Len škoda, že už je zbabelec alebo len prospechár (veď dnes je to výnosná agenda), kritizovať aj radikálny islam. Na to už gule nemá, lebo by sa už na obrazovke neobjavil a zarobil si len na slanú vodu.

Je nekonzistentný a preto ho nemôžem brať vážne, že ho naozaj zaujímajú ľudské práva a ľudskosť. Taktiež sa podieľa na ohlupovaní, ako to sám kritizuje.

 

Z extrému do extrému je ako zakázať buď Murína alebo Havrana. Obidvoch si rada prečítam a chcem mať možnosť slobodne sa rozhodnúť, kedy má kto pravdu.

Nepáčia sa mi útoky od liberálkov na Murína a nepáčia sa mi ani útoky kresťanov na liberálkov v rozmere už trestných oznámení.

Ale určite je to zákonitosť, že jeden extrém vyvažuje opačný extrém a naopak. 

 

Mám taký sen, keby som bola veľmi bohatá, chcela by som vlastné noviny, najlepšie vlastnú televíziu, kde by som zháňala ľudí úplne opačných názorov, aby spolu diskutovali a aby to ľudia videli – súboj tých argumentov. Na to by som musela byť bohatá, aby som ich mohla zaplatiť, aby ráčili obhajovať vlastné názory pred divákmi.

Rozhodne by som nechcela jednostranné, ale úplne opačné. Kde by diskutovali liberálkovia s alternatívcami a na každú tému celé mesiace a zo všetkých strán. Zabezpečovala by som im možnosť, aby sa každý mohol do vôle vyjadriť a ľudia by si mohli urobiť svoj názor sami.

Tak to je taký môj nesplnený sen, ktorý na Slovensku neexistuje. 

Tu nie sú diskusie, tu nie je nikde taký priestor, tu nie sú také noviny, kde by ste si mohli prečítať všetkých, ako spolu diskutujú a tu nie je taká televízia, kde by ste si ich diskusie a argumenty mohli vypočuť v ROZHOVOROCH s OPAČNÝMI NÁZORMI. 

A je to tak preto, lebo liberálkovia na to nemajú odvahu a vyhýbajú sa tomu urážaním a zosmiešňovaním iných, že to by bolo pod ich úroveň, mať argumenty.

No keby ich mali, tak nie sú zbabelí. Odvahu na to alternatívne médiá majú, ale liberálkovia to neumožňujú. Alternatívne médiá to už ponúkali mnohokrát.

V podstate musela by som byť veľmi bohatá, aby som ich zaplatila, aby ráčili aspoň za peniaze svoje argumenty hovoriť v rozhovoroch a diskusiách.

Nie, nenahradia to bežní diskutéri za nich, keď sa v ich mene v diskusiách len vzájomne urážajú alebo zosmiešňujú, čím ich tiež len kopírujú, ako tu nikdy naozajstné diskusie ani neboli. A šiel im niekto príkladom, ako sa vedú?

Veď samotní predstavitelia ukazujú – Takto sa diskutuje – urážajte a zosmiešňujte… potom nemusíte mať argumenty.

.

„Opozice uvažuje o odebrání pravomocí vládě k vyjednávání mezinárodních smluv s pomocí nového prezidenta! „

28.03.2024

To ide o stratu veta, vnútenie kvót na migrantov, čo sa už len nevolajú kvóty a zaťahovanie do vojny, čiže tretej svetovej! „Na Slovensku hrozí palácový převrat proti vládě Roberta Fica?“ Takto opozícia bojuje proti výsledkom volieb, že sa snažia vnútiť svoju politiku všetkým občanom, ktorá vo voľbách prehrala – cez prezidenta! K tomu [...]

Ako Korčok obhajuje stratu veta Slovenska

27.03.2024

Progresívni trollovia na Pravde tu klamú ľudí, že Korčok nie je za stratu veta! A takto progresívci klamú ľudí všade, aby netušili že s Korčokom si na svoju hlavu volia stratu veta našej krajiny, o čo sa má tento poskok Progresívneho Slovenska zasadzovať celkom rovnako ako v Česku ich prezident Pavel. Celkom rovnako, ako Čaputová pred voľbami na prezidentku [...]

Lipšic tam povedal: „Myslím si, že každý človek si urobí na to názor sám! „

27.03.2024

Nemám rada nespravodlivosť. A to až tak, že keď moja najväčšia opozičníčka na SME nyrra, ktorá bojovala za tábor náboženských fanatikov, mala pravdu a iní na ňu nespravodlivo útočili, nedalo mi to a postavila som sa na jej stranu. Práve vtedy, keď na ňu najviac útočili a mohla som byť škodoradostne ticho, nedalo mi to, že má pravdu a postavila som sa na jej stranu, [...]

Srbsko

Výbor Rady Európy podporil členstvo Kosova, Srbsko to odsúdilo

28.03.2024 13:10

Srbský šéf diplomacie označil rozhodnutie výboru PZ RE o podpore členstva Kosova za "škandalózne" a "hanebné".

čaputová

Čaputová: Členstvo v klube NATO nám poskytuje ochranu teraz aj do budúcna

28.03.2024 12:58

V piatok uplynie výročie 20. výročia vstupu Slovenska do Aliancie.

izrael, palestína, gaza

Izraelská armáda tvrdí, že v nemocnici v Gaze zabila 200 ozbrojencov Hamasu

28.03.2024 12:44

Pacienti z radov civilistov a zdravotnícky personál bol podľa armády kvôli bojom evakuovaný do iného krídla nemocnice.

olympiada rieka Seina v Parizi

Ukrajinci vyhrali symbolickú bitku o Paríž, ale chcú, aby Rusov potrestali najprísnejšie

28.03.2024 12:30

Kyjev nechce vidieť na letných hrách ani jedného Rusa. Moskva tvrdí, že Medzinárodný olympijský výbor skĺzol do suterénu rasizmu neonacizmu.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,474
Celková čítanosť: 5517582x
Priemerná čítanosť článkov: 3743x

Autor blogu

Kategórie