Založ si blog

Vážení pracovnící akejkoľvek televízie!

Dozvedela som sa, že aj mne ste napísali otvorený list, keďže vás platím aj ja, či chcem alebo nechcem.

Po rokoch ohlupovania a manipulovania ľudí, sme už vyhodili televízor. Možno mnohí ľudia si myslia, že by im televízor chýbal, keby ho nemali, ale na počudovanie sme si zvykli žiť bez televízora rýchlo a ľahko, keďže už existuje aj internet a zaručene lepšie správy sa dozviete z alternatívnych správ, čo ani televíziu nemajú. No rozhodne by som už ten čas nemíňala na televíziu. Navyše nás už neobťažujú ani reklamy, sme veľmi spokojní s našim rozhodnutím vyhodiť televízor. Ani už neviem, koľko rokov ho nemáme.

Občas si ešte pozriem TA3 z archívu, keď v televízii diskutuje pán Chmelár alebo keď chcem vidieť predvolebný súboj politikov, lebo len vtedy ste tam nútení zavolať predstaviteľov rôznych názorov, inak NIKDY.

Vôbec televízor si kúpim, až keď budete mať spravodajstvo, v ktorom budú môcť zaznieť rôzne názory a nielen pretláčaná propaganda, ktorá podľa televízie a novinárov a spravodajcov neexistuje. A keďže podľa nich neexistuje, tak nepredpokladám, že si ho ešte niekedy v živote kúpim.

Kto sa chce nechať ohlupovať, nech si kľudne televízor má. Ale ja nepotrebujem, aby ste mi diktovali, ako mám rozmýšľať a čo presne si mám myslieť. Vlastne sa čudujem, že ešte ľudia počúvajú vaše správy, lebo ja som si už myslela, že televízor majú skôr na relax a zábavné programy a dnes som sa dozvedela, že vraj sú u vás aj ľudia, čo majú aj nejaké objektívne spravodajstvá. Tak to bola pre mňa novinka, na ktorú sa aj tak nenechám nalákať.

Vlastne je mi to jedno, nakoľko tam budete vychovávať ľudí, či menej, či viac, lebo sami nesu za seba zodpovednosť, že vaše vysielanie púšťajú do svojich domovov a svojim deťom. Takže, pokiaľ vás chcú, ja nemám nič proti. Bude to ako s voľbami!

Nechýbate mi ani pri zmenách, o ktorých neviem. Moje deti nevedia ani to, že sa tam striedate, lebo nikde ani inde nemajú televízor a netušia, že nám píšete aj listy. To mi ale nevadí, len keď nám niekto volá aj na mobil, že aké programy by sme mohli sledovať. Inak som rada, že nestojíte toľko, ako odvoz smetí.

S pozdravom divák, čo len plati, ale nepozerá.

===

mimo vysielania:

„a adresovali divákom otvorený list, v ktorom sa sťažujú, že pracujú v nepriateľskej atmosfére a že novému vedeniu neveria…

“Vážení poslucháči, vážení diváci,

náš priamy nadriadený o nás minulý týždeň verejne vyhlásil, že „v skutočnosti nám niektorým nejde o čestnú a profesionálnu novinárčinu, ale o priame zasahovanie do politiky“. Je to lož.

 

Nie je to lož, lebo aj kvôli tomu som vyhodila televízor. Plus vaše zábavné programy sú podľa mňa úbohé, nedali sa pozerať ani na Silvestra. Ale keď si niekto myslí, že je to lož, nech sa kľudne nechá vychovávať a zabávať ako chcete a nevyhodí ho.

 

https://domov.sme.sk/c/20795402/redaktori-rtvs-poslali-otvoreny-list-reznikovi.html

K situácii v RTVS sa dnes vyjadril aj analytik Eduard Chmelár, ktorý na rozdiel od redaktorov spravodajstva vidí v krokoch nového vedenia mnohé pozitívne črty. Viac v článku:

https://www.hlavnespravy.sk/chmelar-odchod-olgy-bakovej-z-rtvs-nie-je-o-politike-ale-o-jej-nenaplnenych-platovych-poziadavkach/1360896

Myslím si, že je to poučnejší článok, než keby som vás 10 hodín sledovala a ušetril mi čas.
A prečo o ňom zas informovali len alternatívne médiá?
.

Superdebata lídrov kandidátiek do EÚ – Nerudová v nej bola paródiou na progresívcov

16.04.2024

To, čo nám tu celé roky chýba, sú diskusie k rôznym závažným politickým témam. V našom mediálnom priestore sa diskusie k politike už celé roky nevedú, vymenili ich len jednostranné diskusie jednej politickej strany. Škoda, že na Slovensku sa takejto politickej diskusie nedočkáme a aby bola taká dlhá! Všimnite si, že moderátorka v nej len moderuje [...]

„jak je Západ poštval do války, nechal beze zbraní chcípat, a potom nakonec zradil, aby chránil Izrael, a nemusel obětovat své vlastní finanční zisky“

15.04.2024

„USA přitom mají 8000 vozidel M-113 ve skladech a 5000 v arzenálu!“ „Západní mocnosti tak nemají problém za den vystřelit na ochranu Izraele víc raket, než Kyjevu dodaly za celou válku“ Progresívni šialenci sústavne len Slovákom obúchavajú o hlavu, že Ukrajine nedodávame zbrane, čo my sme im už dali všetko a nemáme ani na [...]

„. . . a ty zhmotnený sen mnohých gayov skončíš na úrade práce skôr, ako kohút zakikiríka v jedno ráno. „

14.04.2024

Už aj minister vnútra si všimol a vypočul zhodnotenie našich progresívnych novinárov od liberálov z Česka, o čom som písala predchádzajúci článok, že by si podľa nich mali radšej vybrať inú prácu, keď to robia len takto zaostalo primitívne: Nie, voľby nerozhodli ľudia, ktorí nenávidia demokraciu, odkazuje minister novinárom „Minister vnútra Matúš [...]

Fico, Šefčovič

Fico: Vláda na post eurokomisára za SR opäť navrhne Šefčoviča

18.04.2024 18:30

Uviedol to predseda vlády po skončení mimoriadneho dvojdňového summitu EÚ v Bruseli.

zelenskyj

Rusom chcel pomôcť s atentátom na Zelenského, zbieral informácie o letisku Rzeszów. Hrozí mu osem rokov väzenia

18.04.2024 18:23

Zelenskyj letisko v Rzeszówe používa pri cestách do zahraničia, pretože vzdušný priestor Ukrajiny je od začiatku ruskej invázie uzavretý.

Dánsko Požiar Kodaň Burza Budova Historická

Zrútila sa hlavná fasáda historickej budovy kodanskej burzy, ktorá horí od utorka

18.04.2024 18:07

Požiar ťažko poničil renesančnú budovu zo 17. storočia, ktorá prišla o svoju vysokú vežu i veľkú časť strechy.

Zoran Milanovič

Chcel byť hráč i rozhodca. Záhrebský Trump ešte nepovedal posledné slovo

18.04.2024 17:31

Bolo to, akoby sa Zuzana Čaputová z pozície hlavy štátu uchádzala o premiérsky post. A hoci chorvátsky prezident Zoran Milanovič so svojimi sociálnymi demokratmi parlamentné voľby nevyhral, v procese formovania budúcej vlády zostáva stále v hre.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,490
Celková čítanosť: 5539142x
Priemerná čítanosť článkov: 3718x

Autor blogu

Kategórie