Založ si blog

Už sa zobúdza aj intelektuálna elita!

Este vcera a predvcerom som tu pisala myslienky o nasej intelektualnej elite a nasich osobnostiach verejneho zivota a dnes som videla, ako sa zobudzaju aj ludia z  nasej intelektualnej elity a prestavaju im verit:

 

„Odstrasujucimi prikladmi su pre nich vsetci, co by politicky korektne ticho nemlcali. Boli by zvyskom najinteligentnejsej intelektualnej elity odsudeni ako polofasisti, hnednuci, putinovci atd. Takto sa vydieraju navzajom aj medzi sebou! Ako ovce, ktore sa nemozu vzajomne lisit bez moralneho odsudenia svojich kamaratov, ked nova spolocna propaganda zaveli napriklad do ulic.

Nikto z nich ani nemoze s nicim, co sa pise po alternativnych mediach, ani suhlasit, hoci mnozstvo informacii z mainstreamu sa ukazuje ako hoaxy, lebo by ich vlastni kamarati a priatelia aj za ojedinele sireny clanok moralne ubodali ako osy.

Takze taka je ich naozajstna moralka, udrziavana hlavne natlakom – co je spravny nazor a co si maju mysliet. Keby som bola umelec alebo z tej ich smotanky „najmoralnejsich a najmudrejsich“, asi by som sa tiez bala prejavit svoj nazor, lebo inak v tom prostredi neprezijem!“

 

A dnes im to uz nepise niekto, koho mozu zhodit, ze medzi nich uz nepatri, lebo nie je vzdelany a je len sprosty hlupak, ale ich vlastny priatel! 

A ake su reakcie? No, ako som napisala, ze vlastni kamarati a priatelia by ich moralne ubodali ako osy, co sa mu rovno aj stalo, pretoze napisal toto:

.

„Nedá mi trochu nerozšíriť moju odpoveď na tvoje slová „Ľubo je mi ťa ľúto. Škoda. Mal som ťa rád.“ , ktoré si ako reakciu na môj blog o prezidentovi Kiskovi zverejnil ako poznámku na mojej facebookovej  stránke.

Z toho som vyrozumel, že ma už nemáš rád preto, lebo som vyjadril svoj názor. Vzal som to na vedomie, ale nestačí len počúvať, potrebné je aj odpovedať.

Ty a viacero umelcov, zväčša divadelníkov a tých, ktorí sa pravidelne objavujú v televíznych seriáloch sa na námestiach ostro stavajú Za slušné Slovensko. Z toho usudzujem, že som asi NESLUŠNÝ, pretože som kritický k celej pol itickej zostave nielen na parlamentnej pôde, ale aj v prezidentskom paláci. V piatok ste stáli na pódiu, ktoré nie je divadelné a ani to nie je televízne štúdio. Je to ulica, kam sa zneužitím smrti na základe konšpiračného príbehu preniesla politika z parlamentu na verejnosť. Tentoraz ste nemali v rukách scenáre, ale prihovárali ste sa  vlastným jazykom s dostatočným pátosom a zamračeným pohľadom. Začali ste hrať úlohy morálnych autorít, ktoré jediné majú dekrét na pravdu a spravodlivosť. Tak ako to vid& iacute;m ja, je to žiaľ len otvorený prejav pokrytectva. To čo píšem nie je, a asi ani nebude vnímané tak, aby ti to vyhovovalo. Navyše asi stratím ďalších pár priateľov z hereckej brandže, ale nie je to moja chyba. Rozdeľovať ľudí na slušných a neslušných si vybrali spolu s tebou. Nie ja. Preto tebe, ale aj ostatným sa zverujem so svojimi pochybnosťami o správnosti vášho obsadenia do úlohy morálnych autorít. Mám na to dôvod, aj keď sa nepovažujem za žiadnu morálnu autoritu.

Tu sú dôvody pochybnosti o tzv. morálnych autoritách, medzi ktoré sa rátaš podľa tvojho vystupovania, ale najmä tvojim zľutovaním sa nado mnou aj TyNavyše si sa vzdal aj priateľstva so mnou.

https://lubomirbelak1.blog.sme.sk/c/479556/mily-maros-kramar-herec-a-moj-priatel.html

AKO SA ROBI „PREVRAT“ NA SLOVENSKU
Žiaľ nepotrebujú Boha, stačí im MRIEŽKA (grid) finančnej skupiny ESET a filantropický balík dolárov od Nadácie otvorenej spoločnosti. Ak k tomu prirátame Nadáciu zastavme korupciu, Via Iuris, Denník N, strany Progresívne Slovensko, SPOLU – občianska demokracia a preslávený podnikateľ a podvodník prezident Kiska, tak máme obraz o tom, komu to prospeje. Nie sú to amatéri. Na spo luprácu si povolali mladých, šikovných ľudí. Za peniaze si možno kúpiť nielen mozgy, ale aj charakter. Vzhľadom na piatkové demonštrácie však musíme tento súčet doplniť o pár ďalších mien a informácií. Nie sú to hoaxy ani fejky. Medzi organizátormi piatkových demonštrácií sa objavujú mená, ktoré dopĺňajú MRIEŽKU ESET. Jednou je aktivistka nadácie Živica, ktorá je pod záštitou prezidenta Slovenskej republiky Kisku a spolufinancovaná spoločnosťou ESET. Ani ďalšia organizá torka nie je amatérka. V minulosti pracovala v Emerson Electric, Co., korporácii, ktorej začiatky siahajú až do čias občianskej vojny v USA. Počas 2. svetovej vojny patrila medzi dominantných producentov zbraní. Sú to len informácie, ktoré by boli  nepodstatné, keby nešlo o prebiehajúci pokus o „prevrat“ na Slovensku.

 

Hádam je namieste pristaviť sa pri „nezištnej“ pomoci filantropa(?) Georga Sorosa, ktorého meno sa s počudovaním na internete skloňuje s úsmeškami a vtipmi. Na Change.org, serveri, kde sa zverejňujú výzvy, sa objavila stále živá výzva BAN GEORGE SOROS FROM THE UNITED STATES OF AMERICA, ktorú v USA zorganizovala Vanessa Feltner. V preambule výzvy sa píše: „Žiadame vás (prezidenta Trumpa), aby ste zakázali Georgovi Sorosovi a všetkým jeho rodinným príslušníkom v našej krajine podnikať, ako aj prispievať na činnosť politikom alebo ich nadáciám, s tým, aby ovplyvňovali a manipulovali s našimi korupčnými politikmi. Žiadame vás, aby ste tak urobili pre zločinné obchodovanie Georga Sorosa, rodinných príslušníkov, či spoločností, ktoré pokračujú vo svojej agende proti Amerike.“ Opäť by na tom nič nebolo, keby túto petíciu dote raz nepodpísalo takmer 25 tisíc Američanov. Termín filantropia je podľa slovnik.sk „ľudomilnosť, jeden z prostriedkov buržoázie, slúžiaci na maskovanie vykorisťovania a zároveň na oklamanie a odvádzanie vykorisťovaných od boja za triedne záujmy“. Soros ním žiaľ nie je. George Soros je medzinárodne vnímaný bezcharakterný špekulant a politický demolátor, ktorý vybudoval celosvetovú sieť nezá vislých nadácií a spoločností, ktoré fungujú podobne ako Al-Káida, ako samostatné bunky. Stačí, že bunky akceptujú a oživujú maoistické učenie Otvorenej spoločnosti. Sú v pravý čas na pravom mieste. Spomínam to len preto, aby náhodou niekto neoznačoval Sorosa za podporovateľa liberálnej politiky, s ktorou nemá nič spoločné. To, že sa mu na Slovensku darí, dosvedčil vo svojom vyjadrení aj Martin Šimečka.“

 

https://lubomirbelak1.blog.sme.sk/c/478506/ako-sa-robi-prevrat-na-slovensku.html

 

SIMECKOV DOBRY PRIATEL GEORGE SOROS

„Môžete namietať, že uvedené výstrižky z „diela“ neofilozofického patologického génia sú akési čudné, nesúrodé. Ubezpečujem vás, že celá náuka o Otvorenej spoločnosti je nesúrodá, chaotická, ale najmä nebezpečná pre svoj anarchistický a extrémistický charakter. O demokracii nemožno ani diskutovať. Odporúčam prečítať si Sorosove dielo, ak vôbec budete mať silu ho dočítať.

Preto by hádam bolo vhodné vedieť nakoľko Martin Šimečka a mnohí obdivovatelia učenia novej superstar Georga Sorosa z radov novinárov, politikov a politológov vrátane nášho prezidenta zdieľajú rovnaký názor na spoločenské zmeny. Prezident Kiska ich nazýva „návrat k dôveryhodnej vláde“.

Martin Šimečka hovorí (prepis jeho odpovede na verejnom zhromaždení): „Ak sa ma pýtate, hovorím tuná, ja ho (Sorosa) považujem za človeka proste, ktorý pomáha liberálnej demokracii a súhlasím s hodnotami, ktoré on pomáha presadzovať vďaka svojim peniazom. Na Slovensku možno aj vďaka Sorosovim peniazom, ktorými pomáhal mimovládnym organizáciám, aby chodili po Slovensku a bojovali proti Mečiarovi, že dokonca bez jeho peňazí by sme to dokonca ani neboli dokázali. Pre mňa navyše (je) ešte aj človek (om) , ktorý nám pomohol poraziť Mečiara. A teraz si s tým robte, čo chcete….“

Ak je odpoveď ostatných „kladných hrdinov“ týchto dní rovnaká ako u Martina Šimečku, tak je najvyšší čas povedať NIE. Slovensko má právo na suverenitu a samostatnosť. Sorosov Slnečný štát otvorenej spoločnosti s umelo vytvoreným nepriateľom je návod na cestu do pekla.“

https://lubomirbelak1.blog.sme.sk/c/478145/simeckov-dobry-priatel-george-soros.html

 

ESET

„Sedím pri počítači….a je mi to jasné. Takto sa robí nezávislá(?) politika, vznikajú nové nezávislé(?) strany a pletie sa nová sieťka, či mriežka s jediným cieľom „získať politickú moc“, ktorá je zatiaľ na Slovensku stále len bojom o peniaze a vplyv. Žeby sa na Slovensku stal zázrak a politika by sa s príchodom nových strán stala cnosťou a byť poslancom by bolo cťou? Skupinka ESET to ešte nemá vyhraté. Významne sa jej nevydaril súčasný stardup prezident, ktorý pri spustení softv&eac ute;ru Voľby prezidenta nepriznal farbu a tak časť aj jeho vyhodených peňazí je nenávratne stratená. Kto by znova volil podozrivého z podvodu, ktorý z rukáva vyťahuje ľútosť, naivnú nevedomosť a falošnú pokoru až vtedy, keď mu prídu na jeho finančné machinácie a kúpu ukradnutého pozemku v srdci nášho stále „neprogresívneho“ Slovenska. Eseťácky Denník N síce chrlí pozitívny obraz prezidenta Kisku s naučenými frázami a nekonečne dlhým úškrnom, ale nezmení skutočnosť, že prezident z predmetu etika prepadol. Brať si ho za vzor sa neoplatilo ani pánovi Drahošovi, ktorý chcel českých voličov pri voľbe prezidenta presvedčiť, že zmena je Kiska. Rovnako by to na Slovensku skončilo aj pri ďalšej voľbe prezidenta v roku 2019. Nebude zo psa slanina, ani z vlka baranina, hovorí staré príslovie.

 

 

Máme takmer tri roky po voľbách. Čo sme získali? Nič! Politikom sa navyše darí rozdeľovať priateľov, rodiny, spolupracovníkov na dve skupiny. Čiernych a bielych. Už len anglickí futbaloví fanúšikovia vedia byť agresívnejší ako naši parlamentní zástupcovia.   Koho sme si zvolili? Ministrov, ktorí boli usvedčení z pochybných kšeftov, premiéra, ktorý má priamo pri sebe nebezpečných poradcov a poradkyňu, predsedu strany SAS, ktorý v družnom rozhovore vysedáva v kuchyni s človekom zaradeným v mafiánskych zoznamoch, člena výboru parlamentu pre obranu a bezpečnosť, ktorý je zodpov edný za odpočúvanie novinárov, ďalšieho uvrieskaného predsedu, či čo to je, hnutia OĽANO, ktorý má na chrbte babkin batoh s daňovým podvodom a jedného ľútostivého partnera v podnikaní, podvodníka prezidenta. Máme si z čoho vybrať.

 

Máme však aj svojho hlavného sociálneho inžiniera, dokonca zo zámoria, Georga Sorosa. Vlastne som zabudol na našich nezávislých novinárov, ktorí dostávajú od Sorosa a firiem ako je ESET s.r.o. štedré dary. Ako príklad môže slúžiť Martin Šimečka z denníka N, ktorý sa pred nedávnom sám pochválil, že pán Soros je jeho priateľ a veľmi si ho váži za jeho názory a finančnú pomoc, ktorú nezištne poskytuje cez svoju Nadáciu otvorenej spoločnosti. Asi si nedal toľko námahy, aby si prečítal Sorosove základné dielo Otvorená spoločnosť (Reformovanie globálneho kapitalizmu). Zaujímavé sú aj údaje vydavateľa. Originál diela, ktoré vyšlo v roku 2000 (Perseus Books Group, New York 2000), vydalo vydavateľstvo Kalligram v preklade Pavla Vilikovsk&eacu te;ho a Vladislava Gálisa. Redaktorom bol mnohým známy výkonný riaditeľ Inštitútu pre verejné otázky Miroslav Kollár, ktorý je rovnako na výplatnej listine Sorosovej Nadácie otvorenej spoločnosti. Určite netreba bližšie predstaviť významného finančníka, miliardára, ktorý časť svojich špekulatívnych dolárov venuje na vznik svojho Slnečného štátu.  V knihe Otvorená spoločnosť Soros zverejnil svoj pseudofilozofický návod na svoj Slnečný štát. Keby sme ho mali prirovnať k velikánom histórie filozofických názorov, tak najbližšie je mu Lenin. Nie, nie je to pokus o žart.“

https://lubomirbelak1.blog.sme.sk/c/475838/eset-www-politickestrany-sk-vygoogleny-prezident-a-konspiracne-teorie.html

 

DVE OTAZKY PANOVI KISKOVI  

Život išiel ďalej. Menili sa politici, vlády, parlamenty, prezidenti. Akosi sme si zvykli, a súčasťou toho zvyku boli aj herci, ktorí dostávali stále viac príležitostí v divadle, ale najmä v televízii a filme. Rozbehli sa firemné večierky obsadené novými milionárskymi tvárami, ktoré statočne v pozadí kšeftovali so štátom. Ani jednému z vás neprekážalo, že ste na nich za dobré peniaze účinkovali . To, že pán Rybníček zdevastoval Slovenskú televíziu a v niektorých prípadoch zavi edol cenzúru na dokumentárnu a publicistickú tvorbu vám bolo jedno. Nehovoriac o úpadku pôvodnej televíznej tvorby, kde sa z brehov vylial umelecký brak. Takmer všetci, čo dnes na ulici hráte svoje úlohy morálnych autorít sa tam pravidelne objavujete. Ani to však nemôžem nikomu zazlievať, pretože treba z niečoho žiť a určite, keby ma niekto obsadil, tak by som to prijal aj ja. Mám rodinu, vnuka a šťastnú rodinu, ktor&a acute; chce žiť v dostatku, ale najmä v bezpečí. Žiaľ tento druh marketingovej drámy devastuje vzťah verejnosti ku kultúre. Dávnejšie, dnes už bývalý minister kultúry Marek Maďarič sa verejne ohradil proti takémuto umeleckému braku, ja hovorím odpadu. Pozastavil sa nad umelcami, aj hercami, že nič proti tomu nerobia.  K tomu sa ozvali dvaja ľudia, ktorí v umení pracujú. Michal Hvorecký a ja. Vy, myslím tým tých, ktorí dnes manipulujú s termínom morálna autorita ste čušali. Bolo vám to jedno. Navyše to bola téma, ktorej rozumeli len tí, ktorým v našej spoločnosti o niečo ide. Samozrejme to schytal tak trochu nespravodlivo Marek Maďarič, pretože, aspoň ja som namietal, že akákoľvek snaha o kvalitu stroskotá v televíziách, na ktoré v demokracii majú dosah predovšetkým politici.“

https://lubomirbelak1.blog.sme.sk/c/479330/dve-otazky-panovi-kiskovi.html?ref=viacbloger

 

reakcie:

 

„Lubo je mi ťa ľúto. Škoda. Mal som ťa rád.“

 

nemusí ťa ma byť ľúto. Zažil som v živote aj väčšie prekvapenia. Navyše ja ťa aj napriek tomu mám rád.

 

total nepochopene. Lubos je za slusne Sk a upozornuje na chaos..destabilizaciu a jeho rozvracanie zvonku..na pozadi vsetkych makropolitickych udalosti ktore momentalne prebiehaju. Ty nedledujes co vo svete deje.?..skus analyticky hladat kontext…a potom zistis KTO CO LIECI resp. kto kde prilieva do ohna…
Ak sa ti to nedari..žeby si uz na niekoho strane bol?

 

áno som na strane možno trochu naivných ale určíte nie hlúpych ľudí ktorí veria že sa to dá zmeniť. Môj cit mi káže pridať sa a podporovať ľudí ktorí sa snažia ukončiť éru arogantných politikov ktorí odmietajú odpovedať na otázky novinárov. A úprimne si myslím že náš prezident k ním tiež patrí. To je všetko. Ďakujem.

 

Maros Kramar aj ja som za slusne Slovensko respektujuc vsak principy demokratickeho statu, t.j.vysledky demokratickych volieb. V podstate sme za to iste len kazdy to hovori inou….svojou recou. Vopred dakujem za respektovanie ineho ako Vašho nazoru. Krasny vecer.

 

no na rovinu pán Kramár. Mne je ľúto ľudí, ktorí sú schopní toto napísať. Rozlúčiť sa s dlhoročným kamarátom, pretože má iný názor na politickú situáciu. To je ukázka demokratického uvažovania. Ale na druhej strane by som chcela odkázať panovi Belákovi, že asi nestratil skutočného priateľa. A záverom – celá politická situácia na Slovensku je tragikomédia, kde sa umelci a študenti ocitli v roli „užitočných hlupákov“ ukazujúcich na údajných vrahov bez akýchkoľvek dokazov. V podstate z toho vychádza, že v akomkoľvek štáte stačí nechať zastrelit novinára, ktorý sa zaoberá špinou okolo vládnych kruhov (najlepšie mu predtým tú špinu priniesť na zlatom podnose) a potom vyhnať dav do ulíc a zvrhnúť vládu….

 

o čom? O Vašom príspevku, kde ste sa zriekol dlhoročného priateľstva kvoli názoru na dianie na Slovensku?

 

Sokovala vsetkych. No s hyenizmom akou bola tato smrt zneuzita pre politicke ucely sa nestotoznuju vsetci…

 

Super argumentacia!
Ide o pseudo moralne autority…
Kazdy by mal zacat od seba…

 

byť prezidentskou roztlieskávačkou sa dnes nosí – neobolševici!

 

Ano

 

Presne tak kto je za tym to co je zjavne nie je nikedy to co to ma byt

 

Ja to vsade pisem…makropoliticke zaujmy….strategicka poloha…globalizacia…jednoznacne

 

Niekedy mám dojem, že dnešní herci nemusia vedieť hrať divadlo,stačí keď sa vedia pretŕčať na správnych miestach…

 

Paci sa mi ze ludia sa prestali bat hovorit pravdu na plne usta

 

skutočne pravdu??? Veď to sú samé účelové klamstvá…

 

Nezdielam vas nazor

 

Som z Vás sklamaná pán Belák…. Ale máte právo obhajovať mafiánsku vládu vďaka demokracii… Ale neobviňujte tých, čo s Vami nesúhlasia….

 

Lubo ani sa mi nechce odpovedať. Som úplne znechutený. Krásne si sa polutoval, pochválil zaradil si sa medzi osobnosti ktoré tu už nežijú ale ty vieš ako by sa zachovali keby tu ešte boli a všetkých ostatných hlavne hercov si odsúdil. Super. Gratulujemti. Ale ak chceš môžme si dať kávu aby som ti aj ja povedal kde som bol a pri akých príležitostiach som sa k čomu vyjadroval. A ako som riskoval. Pochválim sa jeden druhému. Oto ti ide??? To hádam nie. Ja ti nerozumiem. Pr&a acute;ve preto že som ťa poznal predtým a vedel som proti komu a začo si bojoval som teraz zklamaný. To je všetko. Končím.

 

svojou zverejnenou ľútosťou na mojom FB si si dobre zatancoval na mojej dôstojnosti. Ľútosť sa vyjadruje chudákom. , a tým sa necítim.To som nemohol preniesť bez odpovede. Pri bitke chlapcov sa hovorí, „veď ty si začal prvý“. Nepodsúvaj mi opäť niečo, čo som neurobil. Vyjadril som len úctu k tým, ktorých som stretol v mojom živote. Čím som zneužil ich mená vo vzťahu k morálnym autoritám? Že si ich vážim? To nemám právo ani si niekoho vážiť? Chlapi si nevyjadrujú ľútosť, je to ponižujúce. Radšej si sadnú a rozdajú si to ako rovný s rovným. Tak pre mýšľaj nad svojimi slovami, robím to aj ja, každý deň a je to náročné.Žiaľ som taký. Ale opakujem i napriek tvrdosti slov, zostávam tvojim priateľom, pretože boli aj chvíle v našich príbehoch, na ktoré nemožno zabudnúť a politika to nezmení. Nabudúce si to, aspoň dúfam, dopovieme niekde sami, možno aj pri pive. Ale na to treba dvoch. P.S. Nemôžem za to, že si môj blog doteraz prečítalo takmer 25 000 ľudí. Nepotreboval som ich ani pozvať na námestie. Tam sa určite riešia dôležitejšie veci ako táto MEDZI NAMI. Mohli by sme si odbehnúť do LA.

 

ja som prejavil ľútosť nad priateľom ktorý sa mi medzi časom tak názorovo zmenil a vzdialil. Jednou vetou. A ty si ma zato hneď vyuražal na svojom verejnom blogu viac krát a hneď aj celú hereckú obec. Pokojnú noc ti prajem.

 

Zneužitie vraždy na to,aby sa ďalšie prasce nažrali.Dobrú chuť.Raz budú musieť zaplatiť účet.Prajem nám,aby múdri a ľudskí ludia vystupili z anonymity a vdýchli život tejto krásnej krajine.

 

Ste jeden z mála správnych nezapredanych ľudí a toto si treba vážiť.“

 

====================

Reakcie nasej intelektualnej elity budu taketo – odsudzujuce za ine nazory, nez su od nich pozadovane a to odsudzujuce aj od ich priatelov.

Nemaju svojich priatelov radi aj keby inak rozmyslali, lebo ich postavenie v pozadovanej propagande, ktorou sa mozu udrzat na vyslni, to OHROZUJE! A tak sa aj svojich priatelov vzdaju a skoncia s nimi, ked si dovolia rozmyslat inak, ked si dovolia mat ine nazory a ked si dovolia hovorit o tom, co sa nesmie, co sa nema!

Ohrozuju ich este viac, lebo o tychto uz nemozu povedat, ze preto ich take maju, lebo su nevzdelani, lebo netvoria najmudrejsiu intelektualnu elitu, ale dnom ineho rozmyslania a vytahovanim toho, o com sa hovorit nema, ich z nej vystvu.

 

Ale ako ste si vsimli, ozyvaju sa mu aj ludia, co ocenuju, ze sa vsetci neprestali bat hovorit svoje myslienky na plne usta, hoci este vela z nich a dlho sa budu bat, stat sa medzi nimi ciernymi ovcami s ktorymi ich priatelia pre ine nazory a zverejnovanie informacii koncia.

 

.

Taka intelektualna elita, to musi byt velmi drsne a nelutostne prostredie. Mozno by sa obycajni ludia aj zdesili, keby do vztahov nasich osobnosti Slovenska videli. Vzhladom prave na ich vzdelanie a inteligenciu, je to urcite prave u nich vacsim zlyhanim.

 

Aku maju buducnost ti, co sa zobudzaju? Este dlho z nich budu len cierne ovce, pokym tych ciernych ovci nebude tak vela… mozno ako len obycajnych ludi, ktorym preto nehrozi strata na vyslni. Len nemaju co tak vela stratit, ako umelec alebo vyznamny clovek, co si svoje postavenie pracne buduje.

Takze ano, maju velku sancu stat sa moralnymi autoritami, lebo za cenu najvacsich obeti, ze potom budu opluti a nikym a ostatnymi vyluceni z takej „elity“, co je teda stadovitejsia, nez obycajni ludia.

 

.

Na toto prispievate – len na väčší počet obetí!

18.04.2024

Aby ste dokázali pochopiť Ukrajincov, musíte si na ich mieste predstaviť seba. Ale to niektorí ľudia nedokážu. Bohužiaľ, to niektorí ľudia nedokážu, lebo vedia si predstaviť len seba a nemajú žiadnu empatiu. Takže, predstavte si seba. Predstavte si Slovákov o ktorých viete, že ešte aj väčšina progresívnych voličov by pred vojnou ušla. Keby vyhlásili vojnu a [...]

Superdebata lídrov kandidátiek do EÚ – Nerudová v nej bola paródiou na progresívcov

16.04.2024

To, čo nám tu celé roky chýba, sú diskusie k rôznym závažným politickým témam. V našom mediálnom priestore sa diskusie k politike už celé roky nevedú, vymenili ich len jednostranné diskusie jednej politickej strany. Škoda, že na Slovensku sa takejto politickej diskusie nedočkáme a aby bola taká dlhá! Všimnite si, že moderátorka v nej len moderuje [...]

„jak je Západ poštval do války, nechal beze zbraní chcípat, a potom nakonec zradil, aby chránil Izrael, a nemusel obětovat své vlastní finanční zisky“

15.04.2024

„USA přitom mají 8000 vozidel M-113 ve skladech a 5000 v arzenálu!“ „Západní mocnosti tak nemají problém za den vystřelit na ochranu Izraele víc raket, než Kyjevu dodaly za celou válku“ Progresívni šialenci sústavne len Slovákom obúchavajú o hlavu, že Ukrajine nedodávame zbrane, čo my sme im už dali všetko a nemáme ani na [...]

Kaczynski lech

Poľská vláda čelí kritike za spochybnenie ruskej stopy v Kaczyňského kauze

19.04.2024 23:16

Letecké nešťastie sa odohralo 10. apríla 2010 pri meste Smolensk na západe Ruska.

Navaľná

Julija Navaľná prevzala nemeckú Cenu za slobodu médií

19.04.2024 21:51

Manželia Navaľní dostali toto ocenenie "za odvahu prejavenú v hnutí odporu a za odvážny a nenásilný boj proti brutálnej diktatúre v Rusku"

súd, manhattan

Pred súdom na Manhattane, kde prebieha proces s Trumpom, sa zapálil muž

19.04.2024 20:37, aktualizované: 22:18

Polícia neskôr oznámila jeho totožnosť. Jeho čin mohol byť motivovaný konšpiračnými teóriami.

Azerbajdžan / Vojak /

Arménsko súhlasilo s vrátením štyroch okupovaných dedín Azerbajdžanu

19.04.2024 20:07

Dohoda sa zrodila na stretnutí, ktoré viedli podpredsedovia vlád oboch krajín.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,491
Celková čítanosť: 5541629x
Priemerná čítanosť článkov: 3717x

Autor blogu

Kategórie