Založ si blog

Medzi nezmieriteľnými

Na SME jeden bloger uverejnil zaujimavy clanok „Keď o osudoch detí rozhoduje Sofiina voľba…“:

https://tinka.blog.sme.sk/c/474609/ked-o-osudoch-deti-rozhoduje-sofiina-volba.html

Mna tato tema zaujima, kedze sa ma priamo osobne v zivote dotykala a zazila som ju aj z pohladu dietata. Takze ma vzdy bude zaujimat, co noveho sa k tejto teme pise a ako na to reaguju ini ludia, co s tym ako deti skusenosti nemali a nemali ani ako rodicia. Taktiez, ako na to reaguju ludia, co s tym mali skusenosti bud v detstve alebo ako rodicia v dospelosti alebo ludia, ktori s tym pracuju. Preto ma zaujal aj tento clanok od toho isteho blogera „Navod pre rodicov…“:

https://tinka.blog.sme.sk/c/438616/pre-rodicov-navod-ako-sa-spravat-k-vlastnym-detom-po-rozvode.html?ref=viacbloger

Taktiez ma zaujima, co sa na Slovensku objavuje v mediach na temu syndromu zavrhnuteho rodica, co sa napriklad docitate tu:

http://www.prava-deti.sk/category/na-com-pracujeme/

 

V alternativnych mediach sa dnes objavila dalsia kritika SaS, ktora moze zaujimat ludi, ktorym nestaci na poslancoch kritizovat len ich farbu vlasov alebo gatky, ale hladaju, co konkretne SaS zle robi, lebo je k aktualnym temam: Komentare 26.1.2018

Vzdy ma velmi zaujima nielen kritika propagandistov a ako ich vola Hudo – liberalkov, ale hlavne kritika SaS, preco aj tato strana sklamala. (s cim suhlasim, ze sklamala)

 

Na Pravde sa mi dnes nepacilo ciernobiele videnie diskutujucich, ktorym chybali oponenti, ktori im odpovedali na celkom inom mediu a to skor na SME.

Som uz z tolkeho ciernobieleho videnia len unavena a jednostranne vedene diskusie ma potom uz nezaujimaju, ked v nich diskusie vlastne chybaju. Preto si tu dovolim dat nejakych tych opozicnikov, ktorych by som len preto, ze to su ti liberalkovia (propagandisti), nenazvala.

Na rozdiel od mnozstva diskuterov, co radi tvoria dve znepriatelene skupiny, pre mna ma casto pravdu v niecom jedna skupina a v inej teme ina. To niektori ludia zas vidia ako nechopnost rozhodnut sa, ktora skupina ma pravdu alebo ako diplomaciu prebehovat medzi nimi. V tomto je mi blizky Chmelar, ktory si kludne medzi tymito skupinami prebehuje podla vlastneho uvazenia a je mu jedno, ze ho za to odsudzuju obidve. Pre liberalkov je tymto, ze za kazdu cenu chce byt osobity a pre opacnu skupinu je tym liberalko tiez. Pre ten isty dovod je mi blizky aj cesky bloger – moslim zijuci v Prahe, ktory tiez raz dava za pravdu jednej skupine a v inom zas opacnej, za co ho tiez obidve strany len kritizuju. Ale jeho clanky su tym pre mna objektivne a ja ho nevidim ako diplomaticky prebehujuceho medzi nimi, kedze je ochotny znasat ich kritiku z obidvoch stran: https://berrezouga.blog.idnes.cz/

Mrzi ma, ze ma casto nechapu skor blizsi ludia – kamarati bud z jednej skupiny alebo druhej, napriklad, ze nie som za Drahosa, ktoreho volili alebo nevidim v tom moslimovi nebezpecneho moslima.

 

========================

odtialto len opozicnici zo SME: (Necitajte, ak vas nesuhlasne nazory nezaujimaju, len rozculuju. Je to len pre citatelov, ktorych by zaujimali a tu sa ich nedocitaju.)

 

„Blahova tam jednoznacne povedala, ze nie je z uradu prace (socialnych veci a rodiny), ale ze je z asociacie, ktora pomaha rodinam; otec nebol zavádzaný, lebo ten to na rozdiel od teba hned pochopil – preto jej povedal, nech odide, ked nie je z uradu prace; takisto autor videa to na rozdiel od teba pochopil, pretoze jej hned povedal, ze tam nema co robit, ked nie je z uradu…

„socialny pracovnik“ neznamena „zamestnanec uradu prace, socialnych veci a rodiny“; socialny pracovnik je sirsi pojem a Blahova nic nezamlcala, ale jednoznacne povedala, ze zastupuje asociaciu… vsetci to na mieste pochopili, preco to mas pr oblem pochopit ty?

pozri si napr. ponuky prace pre „socialnych pracovnikov“ a spocitaj, kolko z ponuk je od uradu prace…

o publicitu Blahova nestala, to video nenakrutila ani nezverejnila ona

sudy viackrat rozhodli, ze dieta malo byt s mat kou, ale otec ho odmietal matke vydat, ignoruje sudne rozhodnutia – kto teda pacha „unos“? blahova? alebo matka? ktora ma dieta, ma spor s otcom, ktory rozhodovali sudy (kto iny preboha?) a rozhodili, ze matka ma na dceru pravo… otec to ignoruje, popiera… a Tomanova s Richterom sa ho zastavaju, len aby sa nahodou nepostavili na stranu Blahovej? Chore… “ (chore aj podla mna)

„Preco klames?

Blahova nestala o publicitu, medialne to zacala riesit Tomanova. Tak neklam.

A ked sa Blahova nezaujimala o syfilis na vychode, tak nema narok sa zaujimat o ine veci? Co vsetko este musi Blahova urobit, aby sa mohla vobec o nieco zaujimat? Hm?

O okrem toho, o syfilis na vychode sa zaujimal a Tomanova? Lebo na rozdiel od Blahovej ona za to berie aj plat. Hm?“ (Dodavam, ze zaujimala, ale koho zaujateho to zaujima?)

 

„Mas zjavne problem s chapanim

Socialny pracovnik a pracovnik uradu socialnych veci a rodiny su dve rozdielne veci.“ (Ked ide o boj medzi tymito skupinami, vyhra v tej, ktorej diskusii len ta strana, ktora sa pocetnejsie bude len opakovat)

 

„v žiadnom prípade nikomu, teda ani riaditeľke školy, ani otcovi dieťaťa, ani starému otcovi dieťaťa nepredstavovali ako sociálne pracovníčky UPSVR. Naopak, veľmi dôkladne sme vysvetlili, že sme tam prítomné ako sprievod matky, že pracujeme pre Asociáciu náhradných rodín a že matka si prišla pre dieťa na víkend na základe právoplatného rozhod nutia súdu, podľa ktorého má stráviť s dieťaťom víkend. Zreteľne sme povedali, že matku iba sprevádzame. To dokazuje audionahrávka matky a nakoniec aj videonahrávka starého otca – starostu. V nej je dokonca vidno, ako otcovi podávam vizitku“

„Vzi sa do situacie tej matky: Keby mna niektory moj dobry znamy poziadal, aby som s nim siel do skoly vybavit takuto vec a ukazal by mi platny uradny papier, tak urcite idem ako jeho podpora. Preco by tam bola mala matka ist sama? Ak nema taku blizku osobu, t ak zvoli inu, ktorej doveruje a je uplne jedno ci je to poslankyna NR alebo socialna pracovnicka asociacie. Je uplne jedno, koho si tam matka so sebou vzala!“ (O tom som pisala v minulom clanku k tomu, ze ked vam nikto nepomoze, mate zostat bez pomoci?)

„Blahová odpovedala, že je Sociá ;lna pracovníčka z „ASOCIÁCIE PRE POMOC MATKÁM“ !!!!!!! Nie z úradu práce a sociálnych vecí. Preboha, čo ste hluchí alebo menej chápaví ????????“ (len vedia, do ktorej skupiny sa rozhodli patrit)

„Ujasni si najprv pojmy

Socialny pracovnik a pracovnik uradu socialnych veci a rodiny su dve rozdielne veci.“

 

V prvom rade si ludia nevedia ujasnit, ze davat v akomkolvek bode za pravdu jednej alebo druhej skupine, neznamena suhlasit so vsetkym, co tato skupina prezentuje alebo so vsetkymi argumentami, ktore pouzivaju. (napriklad skupina na SME, skupina na Pravde, skupina SaS, skupina na alternativnych mediach – lebo este aj tie sa zacinaju stavat medzi sebou nezmieritelne)

Vzdy si budem vyhradzovat pravo suhlasit s cimkolvek, bez ohladu na momentalne druzstva. A som si vedoma toho, ze nechranene ovce inymi, su nechranene. Vzdy to budem povazovat za zastrasovanie, aby si nemal iny nazor, nez pretlaca niektora skupina, ktora by ta akceptovala len ako rovnakeho.

Vazim si v tomto svete aj ked mi nenadavaju za iny nazor. V drsnych diskusiach je uz aj to velke ocenenie, ked vas nechaju len tak existovat aj s inym nazorom. Preto ma dnes rano najviac oslovila Zuzana Szatmary, hoci zo SME:

 

„Žiadne víťazstvo neviedlo k zmieru, k mieru, k pokoju. Víťazstvo nikdy nevedie k mieru.

Autorka je sociologička

„Ktorí prehrávajú?“ opýtala som sa otca na futbalovom štadióne. Nevedno, prečo ma vzal so sebou. Buď zabudol, že som malé dievča, alebo podvedome predbehol dobu a bolo mu to jedno.

Otrávene sa ku mne otočil od vzrušenej debaty s kamarátmi a ukázal na hráčov v modrých tričkách „To sú naši. Vyhrávame.“ „Tak ja budem držať tým zeleným,“ povedala som nadšene. „Nebudeš. Nie sú naši!“ „Ale oni to potrebujú,“ povedala som, „lebo keď prehrávajú, sú slabší. Slabším musíme pomáhať, musia sa vyrovnať, aby ich nemohli biť,“ a zakričala som tenkým hláskom ,Zelení, do toho!‘.“

Chlapi naokolo pozreli zhora na mňa ako na Gullivera v krajine Brobdingag a potom na otca. Veď bol predsa ich napriek tomu, že bol známy spisovateľ. Otec od hnevu očervenel „Vyhrávať sa musí. Vždy niekto prehrá a niekto vyhrá. Viac nech ťa nepočujem.“

Chcela som mu vysvetliť svoj koncept mierového spolužitia futbalistov, prípadne aj svetového mieru, ale len čo som otvorila ústa, povedal: „Už aj sa ber domov!“

.

 

 

„Opozice uvažuje o odebrání pravomocí vládě k vyjednávání mezinárodních smluv s pomocí nového prezidenta! „

28.03.2024

To ide o stratu veta, vnútenie kvót na migrantov, čo sa už len nevolajú kvóty a zaťahovanie do vojny, čiže tretej svetovej! „Na Slovensku hrozí palácový převrat proti vládě Roberta Fica?“ Takto opozícia bojuje proti výsledkom volieb, že sa snažia vnútiť svoju politiku všetkým občanom, ktorá vo voľbách prehrala – cez prezidenta! K tomu [...]

Ako Korčok obhajuje stratu veta Slovenska

27.03.2024

Progresívni trollovia na Pravde tu klamú ľudí, že Korčok nie je za stratu veta! A takto progresívci klamú ľudí všade, aby netušili že s Korčokom si na svoju hlavu volia stratu veta našej krajiny, o čo sa má tento poskok Progresívneho Slovenska zasadzovať celkom rovnako ako v Česku ich prezident Pavel. Celkom rovnako, ako Čaputová pred voľbami na prezidentku [...]

Lipšic tam povedal: „Myslím si, že každý človek si urobí na to názor sám! „

27.03.2024

Nemám rada nespravodlivosť. A to až tak, že keď moja najväčšia opozičníčka na SME nyrra, ktorá bojovala za tábor náboženských fanatikov, mala pravdu a iní na ňu nespravodlivo útočili, nedalo mi to a postavila som sa na jej stranu. Práve vtedy, keď na ňu najviac útočili a mohla som byť škodoradostne ticho, nedalo mi to, že má pravdu a postavila som sa na jej stranu, [...]

putin, kim

Putin podal Kimovi pomocnú ruku: Zablokoval dohľad OSN nad sankciami voči KĽDR

28.03.2024 22:10

Kroky Ruska podľa hovorcu amerického ministerstva zahraničných vecí Matthewa Millera "cynicky oslabujú" medzinárodný mier

Juraj Blanár

Blanár: Vstup do NATO bol významný krok, potvrdzujúci váhu aj dnes

28.03.2024 21:53

Aliancia je predovšetkým obranná a mierová organizácia, zdôraznil minister.

Izrael Palestína Hamas Vojna humanitárna pomoc

Súdny dvor nariadil Izraelu, aby nebránil humanitárnej pomoci smerujúcej do Gazy

28.03.2024 21:38

Hlavný súdny orgán OSN reagoval na podnety Juhoafrickej republiky. Tá obvinila Izrael z genocídy.

Tragická nehoda slovenského autobusu v Chorvátsku.

Autobus v JAR sa zrútil z mosta, zahynulo 45 cestujúcich

28.03.2024 21:15

Nehodu prežilo len osemročné dieťa, ktoré záchranári previezli s vážnymi zraneniami do nemocnice.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,474
Celková čítanosť: 5518278x
Priemerná čítanosť článkov: 3744x

Autor blogu

Kategórie