Založ si blog

Čo bolo v socializme zaručene lepšie

Nikto mi v socializme nehovoril, ani nepisal, ze mam slobodu mysliet si alebo pisat si, co chcem. VSETCI sme vedeli, ze to tak nie je. Nikto sa nehral na slobodu slova.

A viete, ze vsetci to vidia a citia rovnako. Mate pocit sudrznosti s ostatnymi, ze vidia to iste, co vy, zazivaju to iste, co vy, je to takto a nikto sa nehra na to, ze je to inak.

Nepocuvate o tom dennodenne od beznych ludi klamstva, ze je to inak a to, co vidite, sa vam len zda!

 

Ovela viac ma dnes rozculuju klamstva, ze dnes uz sloboda slova a vobec sloboda je, ked to nevidia vsetci, ze nie je. Mozno par rokov, vela rokov aj bola, ale znova uz nie je a stale je to len horsie a horsie. Necitim sa ako v socializme, ked sme to vedeli vsetci a preto sa to paradoxne lahsie nieslo, ze ste o tom necitali dennodenne klamstva, ako to nie je pravda od spoluobcanov!

Takuto schizofreniu, ze to nie je pravda, zazivame az teraz, ked nam aj vlastni, VLASTNI spoluobcania klamu, ze to nie je pravda a mame slobodu slova a slobodu.

 

Kolkokrat len mne to uz napisal Pupus tuto a kolkokrat vam, ze nemas slobodu slova? Nemas slobodu?

A v com ju nemas?

Taketo sa mi teda v socializme nestalo, aby sa ma spoluobcania pytali – A v com ju nemas? Nemala som takych spoluobcanov! V tom bol socializmus lepsi, ze ste v nom nemali az tak sprostych spoluobcanov! Este aj ten komunista nemal tu drzost, aby vas presviedcal, ze slobodu pisat cokolvek alebo slobodu mate! 

 

Na to som sa musela dozit tejto doby, aby som tak sprostych spoluobcanov mala, co maju este tu drzost pytat sa – A v com ju nemas? A v com nemas slobodu?

 

Nie, nezazila som toho STB-aka, co by mi toto hovoril. Musela som si na takych pockat az do dnesnej doby, co vam to budu opakovat a klamat – Ved ju mas!

A budu vam to opakovat znova a znova, ako ti STB-aci!

 

Nemam ju, lebo v slobodnej krajine a keby som naozaj mala slobodu, mohla by som pisat a mohli by ste to citat, ze sa mi pacia nazory Juraja Polacka, pretoze je objektivny.

On nebol ani odsudeny, ani trestne stihany, celkom nic, aby bolo takto pokutne a potajme zakazane, ze nikomu na Slovensku sa nesmu jeho nazory pacit. 

Este nikde nebola uplatnena nejaka pravoplatna cenzura, ktora by si hoci len pravne mohla dovolit vyhlasovat, ze nikomu sa nesmu napriklad nazory tohto cloveka pacit akokeby to bol nejaky gauner alebo odsudeny clovek alebo trestne stihany.

Ani sa len nenamahali taku cenzuru uplatnit a uz celkom nelegalne a takto potajme plati, ze kto kdekolvek napise, ze sa mu jeho nazory pacia, tak musi to byt odstranene?

 

A NA ZAKLADE COHO? NA ZAKLADE COHO PRAVNEHO?

 

 

 

Na zaklade akej uzakonenej cenzury? Na zaklade akych zakonov?

Ci len tak potajme sa moze cenzurovat hockto?

 

Kde sa mozem docitat, preco sa mi nesmu pacit nazory tohto cloveka? Kde sa mozem docitat, preco o nom vo vraj slobodnej krajine nesmiem pisat a spomenut jeho nazory?

Ked na zaklade nicoho a celkom ziadnych zakonov, tak sa deje dokonca nelegalna cenzura, ktora nema ani v ziadnych zakonoch opodstatnenie a deje sa dokonca takto potajomky a nenapadne.

V socializme na to racili pouzit aspon zakony! Teraz este aj bez zakonov a so zakonmi, ktore vam naopak zarucuju slobodu slova a ze vam slobodne mozu pacit nazory aj inych ludi. Bol vari odsudeny? Trestne stihany? Ma zakazane pisat niekde svoje nazory?

Je len celkom SVOJVOLNE a BEZ ZAKONOV cenzurovany?

 

A cenzurovany kazdy, kto by jeho nazory spomenul aj bez zakonov a celkom opacnych?

 

Ako vidite, dnes je tu cenzura a nesloboda slova a to este aj NEZAKONNA a proti zakonom!

 

Namahajte sa aspon dat to do zakanov, kto kazdy bude cenzurovany a nie potajme, nezakonne, ale zjavne, aby to ludia videli ako v socializme!

V tom bol zarucene ten socializmus lepsi – robili to zjavne a podopreli si to aspon zakonmi.

A vy si to podopierate len klamstvami a protizakonne a klamanim, ze to tak nie je.

 

Ja mam stale zakonne pravo pisat o tom, koho nazory sa mi pacia alebo nepacia a vy moje prava protizakonne porusujete!

Pricom mi horda spoluobcanov pise, a horsich, nez v tom socializme, ze mozem ich pisat, ked nemozem a celkom pokutne a protizakonne je to cenzurovane!

 

Na zaklade celkom nicoho! Na zaklade uplnej svojvole beztrestne cenzurovat cokolvek aj bez zakonov!

 

Zijem v krajine, kde sa zakony dodrziavaju? 

 

V krajine, kde sa ani nedodrziavaju a este sa o nich klame!

A kde najdete este viac spinavcov, co tomu nezakonnemu systemu budu napomahat, nez ste bezne nasli v tom socializme. Na to museli vstupit do KSC alebo sa zaregistrovat ako STB-aci. A dnes to kolki robia celkom dobrovolne? A aj klamat vam budu celkom dobrovolne?

 

Rozhodne tito sa uz na ziadnu totalitu, ze museli, vyhovarat nemozu! A dnes je vidno, kto je take praktiky aj celkom nezakonne, ochotny robit aj celkom, CELKOM dobrovolne!

 

 

 

„Opozice uvažuje o odebrání pravomocí vládě k vyjednávání mezinárodních smluv s pomocí nového prezidenta! „

28.03.2024

To ide o stratu veta, vnútenie kvót na migrantov, čo sa už len nevolajú kvóty a zaťahovanie do vojny, čiže tretej svetovej! „Na Slovensku hrozí palácový převrat proti vládě Roberta Fica?“ Takto opozícia bojuje proti výsledkom volieb, že sa snažia vnútiť svoju politiku všetkým občanom, ktorá vo voľbách prehrala – cez prezidenta! K tomu [...]

Ako Korčok obhajuje stratu veta Slovenska

27.03.2024

Progresívni trollovia na Pravde tu klamú ľudí, že Korčok nie je za stratu veta! A takto progresívci klamú ľudí všade, aby netušili že s Korčokom si na svoju hlavu volia stratu veta našej krajiny, o čo sa má tento poskok Progresívneho Slovenska zasadzovať celkom rovnako ako v Česku ich prezident Pavel. Celkom rovnako, ako Čaputová pred voľbami na prezidentku [...]

Lipšic tam povedal: „Myslím si, že každý človek si urobí na to názor sám! „

27.03.2024

Nemám rada nespravodlivosť. A to až tak, že keď moja najväčšia opozičníčka na SME nyrra, ktorá bojovala za tábor náboženských fanatikov, mala pravdu a iní na ňu nespravodlivo útočili, nedalo mi to a postavila som sa na jej stranu. Práve vtedy, keď na ňu najviac útočili a mohla som byť škodoradostne ticho, nedalo mi to, že má pravdu a postavila som sa na jej stranu, [...]

putin, kim

Putin podal Kimovi pomocnú ruku: Zablokoval dohľad OSN nad sankciami voči KĽDR

28.03.2024 22:10

Kroky Ruska podľa hovorcu amerického ministerstva zahraničných vecí Matthewa Millera "cynicky oslabujú" medzinárodný mier

Juraj Blanár

Blanár: Vstup do NATO bol významný krok, potvrdzujúci váhu aj dnes

28.03.2024 21:53

Aliancia je predovšetkým obranná a mierová organizácia, zdôraznil minister.

Izrael Palestína Hamas Vojna humanitárna pomoc

Súdny dvor nariadil Izraelu, aby nebránil humanitárnej pomoci smerujúcej do Gazy

28.03.2024 21:38

Hlavný súdny orgán OSN reagoval na podnety Juhoafrickej republiky. Tá obvinila Izrael z genocídy.

Tragická nehoda slovenského autobusu v Chorvátsku.

Autobus v JAR sa zrútil z mosta, zahynulo 45 cestujúcich

28.03.2024 21:15

Nehodu prežilo len osemročné dieťa, ktoré záchranári previezli s vážnymi zraneniami do nemocnice.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,474
Celková čítanosť: 5518096x
Priemerná čítanosť článkov: 3744x

Autor blogu

Kategórie