Založ si blog

Nepáči sa mi, že strana Smer zneužila vek mojej tety, aby získala voliča

Dufam, ze vas neurazi, ked vam napisem nie kauzu, ale rodinnu zalezitost, ako poslanec Smeru zneuzil aj nasu 90 rocnu babicku.

Nepaci sa mi, ze strana Smer zneuzila vek mojej tety (sestra mojej matky, ktora este zije), ktora ma tohto roku presne devatdesiat rokov, aby ziskala volica.

A takto neziskali ako volicku len ju.

.

Povodne chcela volit inu stranu, ale uplne otocila po tom, co ich penzion pre starych ludi navstivil Jahnatek tesne pred volbami, aby ziskal pre stranu Smer volebne hlasy.

Zostala som velmi prekvapena, ako mi potom cela nadsena vysvetlovala, co vsetko Smer urobil pre ludi a ako Jahnatek pracoval pre ludi ako nikto, a takto bude aj v buducnosti.

Tak ja sama som ju presviedcanim o politike nezatazovala a ja sama by som devatdesiatrocnu prababicku – moju tetu nepresviedcala o ziadnej strane, hoci sme sa tesne predtym rozpravali o politike, kedze bolo pred volbami. Ja totiz o politike pisem ludom, co sa o to zaujimaju. Ale ten Jahnatek taku slusnost v sebe nemal a on na to zneuziva aj cudzie prababicky a cudzich pradeduskov, co su v penzione. Da sa povedat, ze aj nad hrobom.

Bola som doteraz o tom ticho, ale ked uz sa tu tolko Smer ospevuje, tak aby ste vedeli, ako ten Smer ziskava hlasy. Alebo ho teraz niekde vymenovali len pre vynimocnost?

Ani ma nezaujima, kde ho vymenovali, takeho cloveka.

Nemoze sa aj on namahat a pisat clanky ako Fico a tak ziskavat volebne hlasy, ked chce ziskat?

Alebo mam aj ja vymenit blog za penzion a ist strasit cudzie babicky a dedkov, co ma na svedomi Smer? No mna by nenapadlo chodit s tym do penziona.

Takze takto mate hlas! Takto mate aj dalsie hlasy, ten penzion je velky!

.

Asi nasa chyba, nasej rodiny, ze sme si mali prababicku zmanipulovat sami a lepsie. Ale koho by napadlo sutazit v tom s Jahnatkom? My sme nepredpokladali, ze sa bude aj o nasu zaujimat pred volbami.

Takze nabuduce, strazte si svoje babicky a deduskov pred volbami, aby ich nezneuzili na politicke spinavosti.

Samozrejme, moja teta by sa na to nestazovala. Ta ho uz zboznuje a vynasa do neba. Myslim si, ze ak dozije, vzdy ho bude volit aj do 100vky, lebo inak je na svoj vek velmi cula. A my sme jej to nikto nevyvracali. Naco brat starym ludom sny, ze neurobili nieco uzasne pre nas stat? Ja jej to prajem, nech si to mysli, ze to dokazala aj teraz, aspon takto vo volbach.

Jahnatek bude vediet, ktory je to penzion, ak ich takto nenavstivil tolko, ze si to ani pamatat nebude. A rok 2016, keby si nepamatal ani roky, v ktorych navstevoval starobince pred volbami.

Predstavte si, kolko v takom penzione (mozno najvacsi v Bratislave Dom tretieho veku, co ma vela poschodi) mozte ziskat hlasov, ked ich zvolaju na velke zhromazdenie na besedu s Jahnatkom. Bolo to tesne pred volbami, mozno tak dva tyzdne, mesiac a ina strana ich nenavstivila.

Tiez by ma zaujimalo, co za to dostali v Dome tretieho veku, ze poskytuju svojich starych a casto aj chorych klientov ako volicov. Velmi chori nemozu byt, lebo je tam podmienka, ze musia vediet chodit, len jedno poschodie na prizemi maju takych, co potrebuju pomoc.

Keby to mal byt vtip, tak by som povedala, ze takych, co este dojdu aj na volby a na co by im v takom penzione boli nevladni, z ktorych uz nemoze byt volic, ked za to iste tiez nieco maju?

Vy by ste dovolili, aby vas domov dochodcov, za ktory zodpovedate, navstivili politici pred volbami? Ale mozno je to bezna prax po celom Slovensku a dochodcov budeme mat coraz viac, politicke mitingy budu v domovoch dochodcov.

A Smer si pritom tolko nakradol a ona tam ledva zije, ci jej vyjde na stravu a voli ich.

.

Ak vas to urazilo, lebo ste pripadne jeho volici, tak neviem, ako by sa vam pacilo, keby vasu babku alebo dedka takto zmanipuloval niekto zo strany, ktoru si vy nezelate a vy pritom do vasho dedka-babky v tomto nezasahujete. A robi toto politik, ktory dokaze presviedcat ludi aj normalne? No co uz stoji namahu ucarovat 90-rocnej starenke?

Mna to uz nerozrusuje, ani ked mi to rozpravala a ja som pri tom len mlcala a nijako to nekomentovala. A pred chvilou moj syn na fb napisal takyto citat: Cim ziarivejsie vidis pravdu, o to menej ta rozrusi klamstvo.

Len dufam, ze ju za toto este nevyhodia z penzionu, ked inych za staznosti z prace. Ak ma cita niekto z toho Domu tretieho veku, tak ona o tom nevie, ze by s jej skvelou volbou a ako k nej prisla, niekto nesuhlasil! Jej sa to naopak pacilo, ze sa mohla s takym skvelym clovekom stretnut a takto spolocensky politicky zije aj v 90-tke.

Raz zomrie s pocitom, ze Jahnatek zachrani Slovensko, konkretne nase polnohospodarstvo, ze uz bude slovenske a sebestacne ako volakedy. Teda, takto mi to rozpravala.

.

Plus si uvedomujem, ze aj preto som bola o tom ticho a zatlacila to ako neprijemnu spomienku, lebo nie je prijemny pocit, skor hanba, ze vam takto niekto zneuzil clena rodiny. No teraz, ked som sa uz venovala aj Smeru, spomenula som si na to. A preco to nepovedat? A preco nahlas to nepovedat? To ja sa mam za to hanbit, ze ona takto bola oklamana?

.

.

„Opozice uvažuje o odebrání pravomocí vládě k vyjednávání mezinárodních smluv s pomocí nového prezidenta! „

28.03.2024

To ide o stratu veta, vnútenie kvót na migrantov, čo sa už len nevolajú kvóty a zaťahovanie do vojny, čiže tretej svetovej! „Na Slovensku hrozí palácový převrat proti vládě Roberta Fica?“ Takto opozícia bojuje proti výsledkom volieb, že sa snažia vnútiť svoju politiku všetkým občanom, ktorá vo voľbách prehrala – cez prezidenta! K tomu [...]

Ako Korčok obhajuje stratu veta Slovenska

27.03.2024

Progresívni trollovia na Pravde tu klamú ľudí, že Korčok nie je za stratu veta! A takto progresívci klamú ľudí všade, aby netušili že s Korčokom si na svoju hlavu volia stratu veta našej krajiny, o čo sa má tento poskok Progresívneho Slovenska zasadzovať celkom rovnako ako v Česku ich prezident Pavel. Celkom rovnako, ako Čaputová pred voľbami na prezidentku [...]

Lipšic tam povedal: „Myslím si, že každý človek si urobí na to názor sám! „

27.03.2024

Nemám rada nespravodlivosť. A to až tak, že keď moja najväčšia opozičníčka na SME nyrra, ktorá bojovala za tábor náboženských fanatikov, mala pravdu a iní na ňu nespravodlivo útočili, nedalo mi to a postavila som sa na jej stranu. Práve vtedy, keď na ňu najviac útočili a mohla som byť škodoradostne ticho, nedalo mi to, že má pravdu a postavila som sa na jej stranu, [...]

SR Strážske Počasie Búrka KEX

Nie všade sa sviatky začnú prívetivým počasím, platí aj druhá najvyššia výstraha

28.03.2024 20:13

Vietor môže dosahovať priemernú rýchlosť do 105 kilometrov za hodinu.

minister jozef bires, Jozef Bíreš

Prekvapujúci krok Takáča. Odvolal šéfa veterinárnej správy Bíreša

28.03.2024 19:50

Verím, že organizáciu nechávam v takej kondícii, že môže ďalej napredovať, uviedol Bíreš.

Ivan Korčok, Peter Pellegrini

Sebavedomý Korčok a rétor Pellegrini. Podpora neúspešných kandidátov sa nesmie preceňovať, hovorí po dueli politológ

28.03.2024 19:30

Kandidáti majú za sebou druhý duel. V čom vynikol Korčok a v čom Pellegrini?

Rím, Taliansko, koloseum, Forum romanum

Desaťmetrová prepadlina pohltila v Ríme dve autá

28.03.2024 19:29

Prepady ciest a následné diery sa vo veľkých talianskych mestách objavujú často.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,474
Celková čítanosť: 5518013x
Priemerná čítanosť článkov: 3744x

Autor blogu

Kategórie