Založ si blog

Hľadá sa strana, ktorá povie nie

Prisla som zo SME, kde sa dennodenne nadavalo na Fica. Som teda dobre spracovana, aby som teda nikdy nechcela volit Smer, lebo ma tolkoto kauz, tu je zoznam 152 z nich:

https://dennikn.sk/blog/pan-fico-dajte-pozor-na-alzheimera/

No v tej dobe ma politika vobec nezaujimala. Absolutne, neprecitala som si ani jeden jediny clanok o politike a obchadzala vsetky clanky o politike. Na blogu som si zaskrtla, ze nechcem aby sa mi clanky o politike zobrazovali, je tam taka moznost. Cize som clovek, co sa o politiku nikdy nezaujimal. 

Zaujimam sa o nu az od jari 2015, ked zacala migracna kriza v Europe. A keby Smer racil nielen hrat sa na NIE, tak su mi ukradnute aj vsetky kauzy Smeru a volim hoci aj Smer. No alternativne spravy uz od leta 2015 upozornovali na otocenie Smeru a ze to je len predvolebna retorika, ze nebudeme poslusni ratlici EU. Neskor sa cudovali, ze Smer este neotaca, ale stalo sa, uz otocil.

Ak by mi v tejto veci boli ukradnute aj vsetky kauzy Smeru, preco by ma mali ine kauzy zaujimat?

Volala som to, ze ked nas ochrani Smer, tak nech nas doma aj okradnu. Hoci aj s holou ritou, ale ked nas ochrania, tak hoci aj Smer. Lebo videla som, ze pravica sa stala nacisto zradna so svojim slnieckarstvom a ritolezectvom EU. Tak budem volit Smer a kaslem na to, co som kedy na SME a Denniku N pocula, toto je dolezitejsie!

Ale Smer otocil a spaja sa s nimi. Presne ako to aj predpovedali alternativne media. V minulych clankoch som pisala dost dokazov, ake uz projekty poschvalovali a teraz sa k tomu uz ocividne hlasia. 

Tak snad nemyslite, ze ma odradia nejake kauzy okolo SaS alebo inych stran, ked aj kauzy Smeru mi boli ukradnute. Ved uz ide o omnoho viac, nez len domacu politiku a domace rozkradacky. Je mi celkom jedno, aky zlodej za nas povie nie a hoci doma kradne, aspon vlastizradca nemusi byt! Nezaujimaju ma ziadne kauzy, tak ma s nimi prestante obtazovat, ci mi nevadia take blbosti na koho ma Kollar chut, ci je Matovic saso, ci je Sulik batman, ci ma maturitu Nicholsonova. Len absolutne primitivny volic sa v dnesnej dobe, ked ide o buducnost Slovenska, zaobera uplnymi somarinami proti tomu. Ked mi nevadi 152 kauz Smeru, tak iste ma nezaujima, ci ma Nicholsonova maturitu, aku blbost povedal Sulik atd. uplne somariny oproti tomu, co sa teraz deje. Ak vam nedoslo, ze je to vsetko len na odputavanie pozornosti od celeho nasho smerovania Slovenska v ramci EU, tak vam-nam uz ako volicom niet pomoci.

Hlada sa strana, ktora povie NIE, ale take sa likviduju a likviduju blbostami, pretoze bohuzial volici su blbi a naletia na to. 

Dnes je uplne jedno, co ukradli, na koho mali chut, ako si kedy ulavovali, s kym sa stretli. Dnes uz NEEXISTUJE delenie na pravicu a lavicu a stale vam to nedochadza. Dnes existuju len ti, co tomu hovoria ANO alebo NIE. A vy vydatne pomahate likvidovat vsetkych, co hovoria NIE, pretoze naozaj riesite v politike byvale blbosti. Dnes a teraz su to uz blbosti. 

Rozlisujem politikov aj diskuterov len podla toho, ci tomu hovoria ano alebo nie a ci napomahaju tomu ano alebo nie. 

Kazdy, kto chrani a obhajuje takuto koaliciu, ktora hovori ANO, sa na tom podiela. Uz nie podla pravice, lavice a minulosti. 

A kazdy, kto bojuje proti opozicii, ktora hovori nie, sa nas len snazi dostat do tej jamy este hlbsie. 

Racte uz pochopit, ze SME a Dennik N pomahaju koalicii a nie su ziadnou opoziciou! Su Ficom a jeho smerovanim nadseni! Ich nepriatel nie je Smer, Fico ale SaS a Sulik, lebo z pravicovych stran len tato hovori NIE a ma tolko volicov. 

Ked zlikvidujete tuto opoziciu a vsetkych, ktori hovoria NIE a kvoli uplnym blbostiam na ktore len skocite, zostane tu len jedno velke ANO, ako ste to sami chceli!

Zapamatajte si potom, ze ste to sami chceli, ked uvidite dosledky! Budem vam to potom zakazdym pripominat, ze ste to sami chceli a teraz sa nehrajte na obete, ako mate v oblube, ze co vam ti politici urobili! 

.

„Opozice uvažuje o odebrání pravomocí vládě k vyjednávání mezinárodních smluv s pomocí nového prezidenta! „

28.03.2024

To ide o stratu veta, vnútenie kvót na migrantov, čo sa už len nevolajú kvóty a zaťahovanie do vojny, čiže tretej svetovej! „Na Slovensku hrozí palácový převrat proti vládě Roberta Fica?“ Takto opozícia bojuje proti výsledkom volieb, že sa snažia vnútiť svoju politiku všetkým občanom, ktorá vo voľbách prehrala – cez prezidenta! K tomu [...]

Ako Korčok obhajuje stratu veta Slovenska

27.03.2024

Progresívni trollovia na Pravde tu klamú ľudí, že Korčok nie je za stratu veta! A takto progresívci klamú ľudí všade, aby netušili že s Korčokom si na svoju hlavu volia stratu veta našej krajiny, o čo sa má tento poskok Progresívneho Slovenska zasadzovať celkom rovnako ako v Česku ich prezident Pavel. Celkom rovnako, ako Čaputová pred voľbami na prezidentku [...]

Lipšic tam povedal: „Myslím si, že každý človek si urobí na to názor sám! „

27.03.2024

Nemám rada nespravodlivosť. A to až tak, že keď moja najväčšia opozičníčka na SME nyrra, ktorá bojovala za tábor náboženských fanatikov, mala pravdu a iní na ňu nespravodlivo útočili, nedalo mi to a postavila som sa na jej stranu. Práve vtedy, keď na ňu najviac útočili a mohla som byť škodoradostne ticho, nedalo mi to, že má pravdu a postavila som sa na jej stranu, [...]

Joe Biden, Barack Obama

Štyria prezidenti v New Yorku. Biden s Obamom a Clintonom zozbierali 25 miliónov USD, Trump bol na pohrebe policajta

29.03.2024 07:11

Americká prezidentská kampaň vo štvrtok večer dostala do New Yorku štyroch amerických prezidentov.

Nehoda, ilustračná, sklo

Autobus s desiatkami cestujúcich sa prevrátil na nemeckej diaľnici

29.03.2024 06:38

Autobus s približne 60 cestujúcimi havaroval vo štvrtok večer na diaľnici v západnom Nemecku, zranenia utrpelo vyše 20 ľudí, informovala DPA.

libanon, hizballáh

Pri izraelských úderoch pri Halabe zomrelo 36 sýrskych vojakov

29.03.2024 06:27

Pri izraelských úderoch namierených na oblasť neďaleko Halabu (Aleppa) na severe Sýrie zahynulo podľa agentúry AFP najmenej 36 sýrskych vojakov.

Jaroslav Slašťan, Zásahový tím pre medveďa hnedého

Nebol to hon na čarodejnice. Medvedica v Mikuláši bola skutočným rizikom, hovorí šéf zásahového tímu

29.03.2024 06:00

K ľuďom sa samica, ktorá útočila v metropole Liptova, približovala pravidelne. Tvrdia to členovia zásahového tímu. Pri jej monitorovaní použili špičkové drony.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,474
Celková čítanosť: 5518597x
Priemerná čítanosť článkov: 3744x

Autor blogu

Kategórie