Založ si blog

Voliči LSNS sú ako mimino hádžuce sa o zem

Mate tu zahrabanu v diskusii otazku:

zaujimave ze suhlasis s devanou

lebo tunajsi destruktor Milan tvrdi ze prave ty si ta jedna co s nim suhlasi a veri jemu

Vsimol som si toho aj Ja +++“

Milan napisal:

„Verí mi Tu Mária Malinová / však som s ňou ťahal diskusie 12 rokov na SME / Gustáv Murín , nicky ako hocipuci, fanfan74 a další , zvyčajne lepšie argumentujúci ,nie tak mizerne ako ty

Že pracujem v treťom sektore – nepracujem nikdy som nepracoval.

Že tu mám rozbíjať diskusie resp manipulovať v smere niekoho- nie“

Verit a suhlasit je rozdiel. Verim mu, ze nie je zena, ze nepracuje v tretom sektore, ze tu nie je najaty, a ze ma lepsi odhad, nez Devana, ze jej sny o vystupeni z EU su teraz nerealne. Verim mu, ze ma lepsiu predstavu toho, co je mozne, kedze nevoli len snivajucu stranu o vystupeni z EU, ktora by to pri sucasnej politickej podpore pre vystupenie z EU s maximalne 19 % podporou (ak pocitame aj Sme rodina) nedokazala zrealizovat a inak nema ziadny plan na obranu pred EU (nasich zaujmov v nej), len vystupit alebo inak po nas potopa. 

Ja suhlasim s Devanou, ze je to pekny sen, keby sme mimo EU boli silny a potravinovo sebestacny stat, ktoremu by EU rozkazovat nemohla.

Vy tu mate vsetci pekne sny, ale absolutne sa nezaoberate tym, kto by vam ich mal zrealizovat a ci ma na to realnu silu a ine alternativy, ked sa to neudeje, co LSNS nema.

Takze uz teraz vieme, ze sa to neudeje, co hovori aj Fico, ze je to blbost, ale veselo si tu snivate dalej a iny plan, ked sa to neudeje, spolu s LSNS nemate, okrem hodit sa ako male dieta na zem a buchat pastickami do zeme – Ale ja chcem, ja som chcel! Kotleba vam akurat povie – Ved videli ste, nebolo to mozne a co bude teraz s vami, to uz nie je moja starost, lebo nemalo vas byt tak malo, ale LSNS malo volit 50 % volicov a az vtedy by sme to mohli zrealizovat a iny plan nemame, takze ako tymto odstaveni vam uz nijako nepomozeme, lebo iny plan nemame.

Potom mozte ostat lezat na zemi a dalej si mozte tu v clankoch buchat pastickami do zeme – Ale my sme to chceli! a zostat na nej lezat, pokym ine strany zrealizuju plany, ktorym sa da zabranit. Napriklad, aby sme nepatrili do este vazalskejsej federacie EU, nez je teraz. Preto nenavrhujem zostat tvrdohlavo buchat pastickami do zeme a nemat ziadny iny plan, co robit, nez ja chcem, ja chcem vystupit!

Ale pravda, ja som tym zla mamka, ktora tymto nechape velkolepost tej myslienky mimina hadzuceho sa o zem. Ja som tym tretosektorova svina alebo nimi tiez zmanipulovana, co chce pre vas tymto peklo, lebo pre vas existuju len kotlebovci a svine.

Keby som mala pouzit este iny jednoduchy priklad. Tak je to akokeby sme tu riesili, kto pojde do obchodu a Kotleba tvrdil, ze on pojde len na aute a inak nepojde. A ked raz auto nemame, mozte si vybrat na bicykli alebo peso. Tak ja som aspon za ten bicykel alebo peso, len uz niekto by mal ist nakupit nieco, co sa da realne zjest a nielen o tom snivat, ze vecerat budem, len keby sme mali auto.

Skuste sa zodvihnut a porozmyslat, ci by nebol lepsi aj bicykel alebo peso a ze vam to nemusia radit zrovna tretosektorove svine.

.

Žil som vo vašej budúcnosti a nefungovalo to

Disident Vladimír Bukovskij porovnáva časy minulé a prítomné, časy Sovietskeho zväzu, keď bol prenasledovaný a zatváraný, s časmi prehlbujúcej sa integrácie Európskej Únie. Porovnaním vychádzajú obe obdobia až mrazivo podobne.

Vladimir Bukovsky je ruský politický aktivista, neurofyziolog a spisovatel. V 60. a 70. letech se stal jednou z vůdčích osobností disentu; známým se stal zejména svou kritikou politického zneužívání psychiatrie v tehdejším Sovětském svazu. Kvůli své angažovanosti sám strávil 12 let v sovětských věznicích, pracovních táborech a psychiatrických léčebnách. Je současně kritikem jak EU tak Vladimira Putina: https://www.youtube.com/watch?time_continue=307&v=TsGc1nZFc-I

.

„To, ako postupuje Európska únia za posledných desať rokov, je zaručená cesta k rozpadu. Povedal to europoslanec a predseda SaS Richard Sulík v sobotnej diskusnej relácii RTVS Sobotné dialógy. Podľa Sulíka sa Európska únia potáca od jednej krízy k druhej a keď z nej vystúpia ešte dve či tri krajiny, rozpadne sa.

Slovensko by sa podľa europoslanca nemalo „hrabať“ do prvej ligy členských štátov, ktoré chcú čím viac svojich kompetencií odovzdať do Bruselu. „Ženú sa tu do nejakých spojených štátov európskych a čoraz väčšej integrácie. Ja zastupujem voličov, ktorí si nemyslia, že je dobré čoraz viac suverenity odovzdávať do Bruselu,“ povedal Sulík. Ako tvrdí, harmonizácia daní či prerozdeľovacie kvóty na utečencov znamenajú väčšiu mieru integrácie.“

https://aktualne.atlas.sk/slovensko/politika/sulik-kritizuje-eu-je-ceste-k-rozpadu-netreba-odovzdavat-suverenitu-bruselu.html

.

korene masovej migracie – velmi dobre vysvetlena podstata a ako sa to zacalo:

https://www.youtube.com/watch?v=Pp2-VGyxQJA

Sulik verzus EU byrokrati o porusovani pravidiel EU:

https://www.youtube.com/watch?v=u4XBZxambuk

Sulik verzus Martin Schulz /predseda parlamentu EU o porusovani pravidiel EU:

Európa – začal jej záverečný odpočet?:

Žil som vo vašej budúcnosti a nefungovalo to:

 

Na toto prispievate – len na väčší počet obetí!

18.04.2024

Aby ste dokázali pochopiť Ukrajincov, musíte si na ich mieste predstaviť seba. Ale to niektorí ľudia nedokážu. Bohužiaľ, to niektorí ľudia nedokážu, lebo vedia si predstaviť len seba a nemajú žiadnu empatiu. Takže, predstavte si seba. Predstavte si Slovákov o ktorých viete, že ešte aj väčšina progresívnych voličov by pred vojnou ušla. Keby vyhlásili vojnu a [...]

Superdebata lídrov kandidátiek do EÚ – Nerudová v nej bola paródiou na progresívcov

16.04.2024

To, čo nám tu celé roky chýba, sú diskusie k rôznym závažným politickým témam. V našom mediálnom priestore sa diskusie k politike už celé roky nevedú, vymenili ich len jednostranné diskusie jednej politickej strany. Škoda, že na Slovensku sa takejto politickej diskusie nedočkáme a aby bola taká dlhá! Všimnite si, že moderátorka v nej len moderuje [...]

„jak je Západ poštval do války, nechal beze zbraní chcípat, a potom nakonec zradil, aby chránil Izrael, a nemusel obětovat své vlastní finanční zisky“

15.04.2024

„USA přitom mají 8000 vozidel M-113 ve skladech a 5000 v arzenálu!“ „Západní mocnosti tak nemají problém za den vystřelit na ochranu Izraele víc raket, než Kyjevu dodaly za celou válku“ Progresívni šialenci sústavne len Slovákom obúchavajú o hlavu, že Ukrajine nedodávame zbrane, čo my sme im už dali všetko a nemáme ani na [...]

Trump

Porota, ktorá rozhodne o Trumpovi v historickom procese, je už kompletná

18.04.2024 23:26

Porota sa vyberala zo stoviek potenciálnych členov na základe série otázok, ktoré majú zaručiť, že sa budú rozhodovať nestranne.

farmári, poľsko, traktory

Poľskí poľnohospodári nepúšťajú kamióny cez hraničné priechody s Ukrajinou

18.04.2024 21:37

Naďalej tak protestujú proti prílevu lacného obilia z Ukrajiny.

keňa, vojaci

V Keni zahynulo pri páde vojenského vrtuľníka desať ľudí, vrátane veliteľa armády

18.04.2024 20:56

Vrtuľník havaroval krátko po štarte a potom začal horieť.

turecko, zemetrasenie, tokat

Stred Turecka zasiahlo zemetrasenie. Poškodilo niekoľko budov

18.04.2024 20:03

Zatiaľ nie sú správy o úmrtiach alebo vážne zranených.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,491
Celková čítanosť: 5540240x
Priemerná čítanosť článkov: 3716x

Autor blogu

Kategórie