Založ si blog

Archív: apríl, 2017

No vďaka, že sa to dá povedať aspoň doma

Vzdy, ked som dala v niecom Blahovi za pravdu, bola som za sprostu a za smeracku, co ma odist do Ruska. Tak aj teraz, uplne suhlasim s Blahom: . Blaha otvorene o tzv. ”ruskej propagande” na Slovensku, poslanci nechápu že je to šialená hystéria . http://www.hlavnespravy.sk/blaha-otvorene-o-tzv-ruskej-propagande-na-slovensku-poslanci-nechapu-ze-je-sialena-hysteria/986026 . Akurat by som […]

Pokračovanie článku

Divadlo Mazurek

Davam vam do pozornosti obycajny komentar, obycajneho diskutera zo SME, co napisal pod clankom o stihani poslanca Mazureka, pretoze si myslim, ze toto divadlo pre obcanov SR vystihol: . „Výroky o islame Je možné, že Mazurek bude obvinený za úplne iné vyjadrenia, či činy. Uvidíme… . Ale všimol si si, že vo všetkých „mienkotvorných médiách“ sa prezentuje […]

Pokračovanie článku

Čoskoro príde doba, keď ešte s čím nesúhlasiť bude trestné?

„Kotlebovci dostali po papuli aj od lepenovej marine, skoda ze je proti eu..“ . To su nazory nasho politickeho koalicneho vykvetu, ktory chce byt v najrychlostnejsej EU a tvorit s nou federaciu na vecne casy a nikdy inak! Z vdacnosti, ze nas oslobodili a zivia eurofondami. . Aj ked nie je realne vystupit z takejto EU, ktora nas sokuje svojimi poziadavkami, je velmi zaujimave, ze […]

Pokračovanie článku

Tým, že sa zastali LSNS, pripravujú si s nimi spoluprácu?

Kalinak dnes vyhlasil, ze tym, ze sa OLaNO a SaS zastali LSNS, pripravuju si s nimi spolupracu a . „vyzval Sulíka a Matoviča, aby svojim voličom vysvetlili, prečo majú taký nesmierny záujem o spoluprácu s extrémistickou stranou ĽSNS a prečo popierajú základné princípy demokracie, ktoré tu majú fungovať. Obvinil ich, že v mene vlastných politických záujmov chránia […]

Pokračovanie článku

Smiať sa dá nielen nad parlamentom

Z coho sa smejem ja, ked ide o politiku: 1. Jednym z prikladov obojstranneho nalepkovania je Sulik . Pre putinovcov, trumpovcov, kotlebovcov a tym, co maju odist do Ruska, je Sulik zmanipulovanym a manipulucim sorosovcom a pre zmanipulovanych a manipulujucich sorosovcov je Sulik vdaka LSNS fasistom. No mozno, keby tu nebola LSNS, tak strana SaS je nimi vyhlasena za fasisticku, lebo nejakych […]

Pokračovanie článku

Nemám na Pravde rada už ani jednu skupinu pre jej obmedzenosť

A nepisem to nikomu z tych dvoch skupin, je to moje separe, z nich tu nema kto, co hladat, lebo to vsetko su ludia, co k inym maju uctu, len ked maju rovnaky nazor. . Prva skupina (Sorosovci podla druhej) je naivna a preziva hrozu z mozneho rozpadu EU a preto su ochotni robit aj lokajov. A druha skupina (Kotlebovci podla prvej), to je pre mna novinkou, su ludia, co chcu len nadavat. Sorosovci by […]

Pokračovanie článku

Chudinky obete toho istého, čo robíte sami

Myslim si, ze sa tu absolutne neda diskutovat, lebo tu neprebiehaju diskusie, len vzajomne nadavanie si diskuterov. Diskusie na Pravde charakterizuje tento navrh: „mam navrh: nech Malinova pise pre Milana a mi jej tam nebudeme pisat nase nazory a nech Devana pise pre nas a Milan s Malinovou nam to sem nepridu rozkopavat a este si tam mozu prevelit fanfanov hocipucistov a zopar podobnych […]

Pokračovanie článku

Súhlasím s touto ženou

Uz ma nebavi vysvetlovat, co si myslim, nemyslim, v jednom clanku sa to neda povedat, co vsetko si myslite alebo nemyslite. Takze suhlasim s touto zenou, ktora v tejto diskusii hovori to, co si zhruba myslim aj ja, kedze napriklad o politiku som sa az tak nezaujimala, hoci vam to tak nemusi pripadat, ked tu stale pisem len clanky k politike. No ja som doteraz cele roky pisala poeziu alebo o tom, […]

Pokračovanie článku

Voliči LSNS sú ako mimino hádžuce sa o zem

Mate tu zahrabanu v diskusii otazku: „zaujimave ze suhlasis s devanou lebo tunajsi destruktor Milan tvrdi ze prave ty si ta jedna co s nim suhlasi a veri jemu Vsimol som si toho aj Ja +++“ Milan napisal: „Verí mi Tu Mária Malinová / však som s ňou ťahal diskusie 12 rokov na SME / Gustáv Murín , nicky ako hocipuci, fanfan74 a další , zvyčajne lepšie argumentujúci […]

Pokračovanie článku

Konštruktívne riešenie pre čitateľov Pravdy

1. Ked tak citam diskusie, zda sa mi, ze vacsina citatelov si praje vystupenie z EU. . Ked sa spytam, ako si predstavuju, ze sa to zrealizuje, tak nevedia a ani ich to nezaujima. Ked sa spytam, a zda sa vam to realne, tak neodpovedia. Zoberme si Devanu. Myslim, ze si praje vystupenie z EU, ale ked sa spytam, kto by to mal zrealizovat a chranit nas proti tlakom z EU, odpovie mi: . „Majka […]

Pokračovanie článku
Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

18.03.2024 06:00

Do Virtuálnych volieb Pravdy sa za desať dní zapojilo celkovo 22 343 ľudí.

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

18.03.2024 06:30

Tzv. tanková koalícia jednou z najdôležitejších, aké boli vytvorené na podporu Ukrajiny.

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,462
Celková čítanosť: 5509752x
Priemerná čítanosť článkov: 3769x

Autor blogu

Kategórie